Book 3 - 70
Amelia
Ik stond in de rij samne met nog wat meiden die ik nog niet kende.
Één van de meisjes had zich voorgesteld als Xanthe.
Ze leek een beetje op Zayn met haar kleding.
We stonden best wel dichtbij, ookal waren er een paar rijen met meiden voor ons. Mijn dag kon niet beter. Ook niet slechter. De jongens kwamen op en zongen meteen een paar liedjes. Ik ging bijna dood van de knapheid van Harry. Woawie. Heel mijn lichaam werd warm toen ik hem hoorde praten tegen de fans. Dit deed geen enkele jongen met me.
Zelfs toen hij zong vond ik het perfect... "laten we maar naar de Tweets gaan." zei Zayn. dit kon nog leuk worden.
"maar eerst!" kwam Louis erdoorheen. "Zayn moet ons beloven dat wat er gebeurd ,hij niet boos wordt!" zei Liam. "oke. Ik Zayn J. Malik beloof nergens boos om te worden!" zei Zayn geirriteerd. "oke Lets go!" zei Niall. Op het bord achter de jongens verscheen een tekst. De meeste waren best grappig. Iedereen had wel iets leuks gedaan tot nu toe. Vooral gedanst.
"Louis roep een keihard Swag naar ons. Star vak D." zei Zayn. "SWAG!" riep Louis. De meiden gingen gillen. "Louis Willam Tomlinson! shame on you! Als je het doet, doe het goed!" zei Niall terwijl Harry Louis sloeg.
"SWAG ON STAR!!" riep Louis en zwaaide naar vak D. Al snel verscheen er een andere tweet.
"mag ik PLEASE Zayn's haar aanraken?!" zei Harry als een fangirl. Zelfs dan was hij leuk.
"O-M-G." zei de rest. "Xanthe vak A." zei Louis en begon onze richting op te kijken. Harry ging naast hem staan en zocht met hem mee. Zayn beet in zijn eigen hand. Hij ging het moeilijk krijgen. "ik durf niet." zei Xanthe. "ze is hier!" schreeuwde ik en trok haar arm in de lucht. Mijn keel deed nogal pijn door het schreeuwen maar het hielp wel, want Harry en Louis wezen meteen onze kant op. "ga en geniet!" zei ik en duwde haar richting het podium. Een man die verschrikkelijk groot was tilde haar op en zette haar op het podium. Ze werd meegetrokken door Louis. Louis liet haar los en liep daarna naar de anderen. "heb je het al moeilijk Zayn?" vroeg Liam. Zayn ging op één knie zitten zodat Xanthe bij zijn haar kon. "Xanthe je bent het eerste meisje dat zijn haar aanraakt." zei Louis. Het viel me wel op dat Niall niet zo veel zei. Op een rare manier voelde ik me aan gestaard. Maar dat liet ik achter me. Xanthe ging heel langzaam door Zayn's haar terwijl iedereen zijn adem in hield. Ze trok haar hand terug. Zayn zei niets en trok Xanthe backstage. Hij kwam meteen het podium weer op. "Harry?" zei Louis. Ik draaide me naar Harry toe en zag hem mijn kant op staren. Hoopelijk keek hij mijn kant op. Net toen ik dacht dat Harry iets wilde zeggen ging mijn telefoon af. WHY???!?!!!
"laat mij maar even." zei Zayn en wees de richting op waar Harry naar keek. Mijn kant dus wel... De fans maakte een soort pad waar een grote gast doorheen liep. Harry lachte en wilde mijn kant op lopen. Maar dit kon ik niet!
Ik vormde een 'sorry' met mijn mond en rende langs de fans naar de deur. Ik keek nog even achter me en zag de fans smeken op een plaats op het podium. Mijn plaats... Harry keek met rode ogen naar me en had iets in zijn hand. Mijn Tas. Hij moest vast afgevallen zijn toen Xanthe tegen me aanbotste. Harry zag dat ik naar hem keek en greep naar zijn schouder. De schouder waar ik bloede.. What The Hell! Hoe kon hij dat weten?! Ik rende naar buiten en zag de auto van John staan. Waarom moest hij alles verpesten!?! Kut leven! shit happends maar dit was echt klote!
Reageer (2)
haha grappig
1 decennium geledensnel verderrrrrrrr dus xx
Heb me kapot gelachen om mezelf(hoe raar klinkt dit?) hoe vaak dat mijn hand mijn hoofd heeft geraakt weet ik niet maar het was veel. En ik wist niet dat ik Amelia kende
1 decennium geledennou ja
snel verder!!