Foto bij 1 Het kaartje | Sarah

Het overvalt Sarah Sofia McCupater 15 september al als ze 's morgens wakker wordt, het gevoel dat er iets gaat gebeuren. En dat is ook zo.
Als ze beneden kom ziet ze haar moeder met een stralende glimlach naar haar toe komen.
,,Lievert, Louis gaat trouwen!''
Louis de broer van Sarah is 25 en had 5 jaar lang een vriendin: Alissa Echteld. Sarah mocht haar wel, maar Louis had nauwelijks meer tijd voor Sarah, en nu wordt het nog erger.
,,Echt waar? Leuk!''Antwoord ik.
,,Ja he! Hier, het kaartje.'' En haar moeder drukt haar een kaartje in haar han waarop staat "Wij gaan trouwen!" met een foto van Louis en Alissa erachter. Als ze 'm open doet staat er links een gedichtje en rechts waar de bruiloft plaatsvind en wanneer.
,,Volgende week al? 22 september?'' Vraagt Sarah.
,,Ja, Leuk he!''antwoord haar moeder.
Dus niet! Wilde Sarah bijna zeggen maar ze hield zich in, dus mompelde zachtjes ja.
,,Mam, ik ga nog even naar boven.''
,,Eh...Oke tot zo!''
Eenmaal boven barst ze in snikken uit. Hoe kan Louis dat doen?

Uitgehuilt zet ze een cd van One Direction op, daar wordt ze wel rustig van. Ze is helemaal fan van 1D, vooral van Harry Styles, eigenlijk is ze daar een beetje verliefd op....Okay heel erg. Ze vind het wel grappig dat haar broer hetzelfde heet als Louis van 1D.
Zie je ze is weer helemaal opgevrolijkt en Sarah zingt intussen mee met "What makes you beautiful".
*Trrinnngg* Haar telefoon gaat, als ze ziet dat het Louis is twijfelt ze of ze zal opnemen en wat ze dan moet zeggen. Haar conclusie is at ze toch maar opneemt.
,,Haay Lou!''
,,Heey Saartje! Heb je het gehoord?!''
,,Ehh...Ja mam liet net het kaartje zien. Leuk voor je...''
,,Wat klink je ineens sip? Moet het kietelmonster langs komen?''Vraagt Louis
,,Haha, ehh nee hoor! Ik ehh wilde het er nog even over hebben Louis.''
,,Ow..Over de bruiloft? Kom je niet? Dan moet ik One Direction maar afzeggen, ze zouden komen zingen.''
,,Whaaaaaat?!!!!'' Schreeuwd Sarah bijna. Ze hoort haar moeder beneden al vragen wat er is. ,,Niks hoor mam!'' Roept ze terug.
,,Hahah Saar! Dus je komt?'' Vraagt Louis hoopvol.
,,Als 1D komt, nou vooral Harry, kom ik ook.'' Antwoordt Sarah enthousiast.
,,Okay dan, 22 september zie ik je! Doe je mama de groetjes van Alissa en mij?'' Vraagt Louis.
,,Natuurlijk''
,,Okay Doei! kusjes''
,,Bye Louis!'' En dan hangt ze op. Ze was helemaal vergeten dat ze boos en verdrietig was omdat hij ging trouwen, maarja.....ZE GAAT HARRY ONTMOETEN!!!!!!!(yeah)

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen