Foto bij (26) nu weet je eindelijk wie het was..:D

oké, iets waar ik niet tegen kan..mensen die grappige commentaar geven op foto's, maar geen engels kunnen of het niet goed kunnen schrijven... ;$
SOrry, dat moest er even uit.. ;D

'Dat wordt een vrij dure taxirekening.' mompelde ik, we waren met 11 had ik gezien. Tom schudde zijn hoofd, Andy keek me raar aan.
'Eerste keer dat je zus meegaat?' vroeg hij aan Bill, die knikte.
'De bus komt ons afhalen, slimpy.' zei Georg glimlachend terwijl hij me in zijn armen leek te willen pletten. Zo erg was het niet, ergens vond ik het best leuk.
'Het zal toch niet de hele tour zo zijn he?' vroeg Ashley lachend aan mij.
ik haalde mijn schouders op. 'Wie weet?' zei ik grijnzend.
'Zo jammer, zijn er meisjes mee en dan zijn ze allebei bezet.' zei hij gespeeld somber.
'Er zijn genoeg meisjes op de wereld.' kwam Georg tussen. Ik had zo het gevoel dat hij misschien een beetje te dominant aan het worden was. Ik maakte me los uit zijn strakke omhelzing en ging bij Bill lopen. Tom en Sarah waren mekaar aan het wassen, dus daar ging ik niet bij lopen.
'Zo zo.. is de grote liefde al weer over?' vroeg Andy lachend. Ik rolde met mijn ogen. Niet nog meer droge humor, please.
'Neh, maar hij lijkt niet erg goed overeen te komen met jouw vrienden als ik in de buurt ben.' mompelde ik. Bill en Andy lachten.
'ohw, als hij nu al jaloers wordt dan heb je een probleem als onze jetlag over is.. of als we dronken zijn.' zei hij lachend. Bill stopte met lopen, ik keek hem verbaast aan, maar Andy leek het te snappen.
'Zijweggetje, tenzij we het gevoel willen hebben een bar binnen gelopen te zijn.' mompelde bill terwijl hij afsloeg.
'Ik had kunnen weten dat het te rustig was vandaag. Ze lagen in een hinderlaag, stomme paparazzi.' mompelde Tom die plots een stuk dichterbij was en losgeweekt was van Sarah.
'Leuk leven, constant weglopen van mensen.' merkte ik op. Andy draaide zich naar mij. 'Niet van mensen, van papparazzi. Voor fans hebben we wel tijd.' zei hij verwerend. Ik glimlachte.
'Dan ga je toch een gulden middenweg moeten zoeken,' mompelde ik terwijl ik een meute meisjes op ons zag afkomen.
'En nu?' vroeg Bill onnodig.

Reageer (7)

  • Inifinity

    Billy! (H)
    Tokio Hotel is leuker! :Y)

    Ondanks die nieuwe band ..., schrijf je nog steeds super!

    1 decennium geleden
  • FallingFaith

    snel verder!

    1 decennium geleden
  • Aslansdaughter

    lol
    snel verder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    1 decennium geleden
  • XTokioHotelXLov

    verderrr pleaseee

    1 decennium geleden
  • AlreadyGone

    Snel verder!
    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen