(26)- Bla Vla Bla
'Eindelijk!' riep ik uit toen ik uit de bus kon stappen. De jongens keken me verbaast aan, maar Sarah was het met me eens.
'Ik wil een dakterras!' zei ze klagerig. Bill grijnsde.
'Zou wel leuk zijn, maar jammer genoeg vertrouwen ze ons om een of andere reden niet.' zei Bill glimlachend.
'Dus..wat vinden jullie van Berlijn?' vroeg Gustav, ik keek rond. Van op de parking hier was niet erg veel te zien. Het enige dat ik wél zag, was een tweede tourbus. Ik grijnsde en porde Sarah. Ze grijnsde.
'Over twee en een half komen ze pas aan,' zei Bill.
'We zijn altijd veel te snel, of Bill maakt altijd plannen voor een Worst-Case scenario.' zei Tom. Bill haalde zijn schouders op.
'Kan ook; ik hou gewoon rekening met onvoorziene omstandigheden.' zei hij. Dat klopte niet helemaal. je kan geen rekening houden met iets waarvan je niet op voorhand weet dat het zou gebeuren..dus Bills logica was gewoon weer omgedraaid, zoals altijd.
'Wat gaan we het komende 2 uur dan doen?' vroeg ik verbaast. Bill grijnsde.
'Jullie zijn nog nooit in Berlijn geweest, dus denk ik aan een kort stukje citytrippen/shoppen.' zei Bill grijnzend. TOm rolde met zijn ogen.
'Had ik het niet kunnen denken. Je hebt extra tijd ingepast om in de stad te kunnen rondhangen.' zei Tom ongelovig. Bill deed zijn best om niet te lachen, daar had Tom zijn bevestiging dus.
'Zijn we weg of blijven we hier schimmelen?' vroeg Bill ongeduldig. Ik glimlachte en haakte mijn arm in de zijne.
'Zijn we weg?' vroeg ik aan hem, waarna ik naar Sarah keek. Ze grijnsde en haakte haar arm in mijn andere. ik zag Georg kijken.
'En waar pas ik?' vroeg hij gespeeld jaloers. Sarah zuchtte en pakte Tom zijn arm beet.
'En wie blijft er hier?' vroeg de buschauffeur plots. Georg zuchtte.
'Ik blijf wel.' gaf hij uiteindelijk toe, toen het vrij duidelijk werd dat noch Bill, noch Tom zin hadden om te blijven.
'Ik blijf ook.' mompelde Gustav terwijl hij naar binnen ging.
'Tot straks dan maar, zeker?' vroeg Georg terwijl hij naar voren boog om me nog kort te kussen. Ik haakte mijn arm in Toms andere arm en tussen mijn twee broertjes liep ik Berlijn tegemoet.
Reageer (9)
Snel verder!!
1 decennium geleden@xSkinnyLove ben het met je eens, over het plaatje en dat filmpje! die is egt geniaal!!
1 decennium geledenegt leuk verhaal! ;P
Btw .., het plaatje is echt briljant!
1 decennium geledenIk luister op dit moment: If i die tomorrow (Bill Kaulitz).
1 decennium geledenLeest erg moeilijk als ik tegelijk mee brul.
Ik lees hem morgen wel nog een keer .., zonder muziek.
Ik moet altijd mee zingen.
VOOR IEDEREEN!
KIJK DIT FILMPJE!
Ik heb nog nooit zo iets briljants gezien!
snel verder(K)
1 decennium geledennu denkt de paparazzi vast wel weer dat zij met 1 van hun heeftxD