Hoofdstuk 22.
reacties? bitte?
xx<3
Ik lig dicht tegen Romeo aan en ik slaag er maar niet in om in te slapen.
Ik maak me nogal druk om Kiro. Ik lig lekker tegen Romeo aan, en waarschijnlijk zullen Shin en Yu ook wel bij elkaar zijn, en Kiro is dan helemaal alleen... Romeo heeft me beloofd dat Kiro ooit nog wel iemand vindt, maar ergens geloof ik hem niet.
Ik kus Romeo op zijn voorhoofd. 'Strify?'hoor ik even later.
Scheiße, hij is wakker... dat was niet de bedoeling.
'Sorry,' fluister ik en ik draai me om.
'Nee schatje, vertel. Wat is er?'
Ik zucht.
'Ik kom waarschijnlijk over als 'n klein kind, maar ik maak me de hele nacht al zorgen over Kiro.'
Je voelt, ookal lig je met je rug naar Romeo, dat hij je grijnzend aankijkt. 'Lieverd,' fluistert hij, 'Ga toch lekker slapen... als je het zo erg voor Kiro vindt, help je hem zelf toch aan een leuke jongen of een leuk meisje?' Romeo grinnikt zachtjes.
Hé, dat is nog niet eens zo'n gek idee. En Kiro is bi, dus hij kan ook meisjes én jongens vallen...
Ik sluit eindelijk mijn ogen en probeer een goede vriend(in) voor Kiro te bedenken.
Reageer (3)
super
1 decennium geledengheghe, nice!:"D Verder svp!
1 decennium geledenwhaha verder
1 decennium geledenkies MIJ :D:D
X