005. Jack Rivers
hopelijk vinden jullie (niet veel mensen)
het eem leuk stukje!!
doeiixx
"pa-app is de post er al" vraag ik."Ja de post ligt op tafel" roept mijn vader vanaf boven."oké" roep ik terug. Ik ren naar de tafel en kijk snel of de brief van Emily er bij ligt. De brief ligt er niet bij, maar wel iets anders een brief van de bank, voor mijn vader. Zal ik de brief openmaken of niet? Ik bedoel mijn vader is toch niet beneden die is aan het werken op zolder. Ik maak de envvelop voorzichtig open. Alleen ik durf er nog niet in te kijken, want als mijn vader nou echt een bankoverval heeft gepleegd dan stond er nu vast heel veel geld op zijn bankrekening. Ik doe het toch. Ik schrik er is 75.000 euro bij gekomen, dat kan hij zelf nooit hebben verdient! Ik leg de brief snel terug, want mijn vader komt eraan."Hoe was je dag Jack" vraagt mijn vader zoals hij elke dag doet als ik uit school thuis kom."Goed hoor" antwoord ik geiriteerd en ik loop naar boven toe."Ping" een smsje.
Srry ik kan niet kmn, Sem
Die heeft vast weer een afspraakje met zijn vriendin. Nouja, dat is toch zo weer uit."Eten" roept mijn moeder. Ik loop naar beneden toe, maar eerst ga ik nog even langs mijn vader om te zeggen dat we gaan eten."Wat lees je daar?" vraag ik aan mijn vader "een liefdes brief" grap ik."Uhmm... een brief voor mijn werk"."Een brief voor je werk pap, serieus je krijgt nooit een brief van je werk waarom nu opeens wel dan?"zeg ik tegen mijn vader."Oké ik geef toe het is geen brief van mijn werk"."Geen brief van je werk?" zeg ik en ik gris de brief uit zijn handen."Pap verdomme je zit gewoon mijn prive brieven te lezen dit is een brief van Marloes. Ik loop boos weg naar mijn kamer en doe de deur op slot.
Dear Jack,
Ik heb je tip uitgevoerd en ik kwam er achter dat mijn vader en moeder totáál niet op mij lijken. Ik weet nu niet wat ik moet doen. Er spoken allemaal gedachten door mijn hoofd maar het slimste leek mij om jou advies te vragen. Jij bent nu ongeveer mijn vriend geworden, mijn maatje. Doorda je kort iets over jezelf hebt geschreven vind ik het makkelijker om nu brieven naar jou te schrijven en die envelop hè word dat een beetje een traditie om de hele tijd dezelfde envelop te doen. Ik vind het namelijk niet erg want nu weet ik altijd dat die envelop van jou is.
Hugs and Kisses Emily
Er zijn nog geen reacties.