Foto bij 016 - Beverly Sara Owens

De bel ging en ik liep het lokaal uit. Pauze, eindelijk. Het was zo warm geweest de hele dag en ik had het gevoel alsof ik helemaal was weggerot in het lokaal. Ik haalde wat eten in de kantine en schoof gauw aan een tafel. Al gauw kwamen er meer mensen bijzitten en ook Kristel en Yasmin kwamen er zitten. Ik glimlachte lief naar hun. Eigenlijk wou ik niet liegen tegen ze over Zayn, maar ik kon het ze gewoon niet vertellen. Langzaam at ik van mijn sandwich. Iedereen was druk aan kletsen maar alle gesprekken ontgingen mij. Ik had geen idee waar het allemaal over ging. Yasmin keek me aan. "Everything allright?" vroeg ze. Ik knikte. "Yes, I'm allright." toen knikte Yasmin. "You know, euhm... you're at the cheerleaders now, and almost every cheerlead has a boyfriend." ze stopte en keek me aan alsof ze antwoord verwachte. Ik zei niks en deed alsof ik het niet snapte. "You don't have one already right?" ik schudde mijn hoofd. "Hm... wel i know a cool guy for you! His name is Jake and you'll love him. He's a football-player." Ik reargeerde er niet op. Ik hoefde geen voetbalspeler als vriendje. Ik had al een leuke jongen gevonden. Ik zat me voor te stellen hoe de date zou zijn. Wat zouden we gaan doen? Wat zou hij bedacht hebben? Ik vond het eigenlijk best spannend. Ik had afgesproken met Britney dat ze voor die tijd naar mijn huis zou komen en me helemaal op zou maken. Ze was er best goed in maar deed dat soort dingen nooit bij haar zelf. Toen ik later weer bij haar thuis was heb ik haar natuurlijk direct vertelt over de date met Zayn en ze was echt laaiend enthousiast. Nu was het alleen nog maar wachten op de perfect avond die kwam...

Reageer (3)

  • Appelvlap

    ik wil weten hoe die date gaat, dus pleas snel verder

    1 decennium geleden
  • ThisIsLove

    Snel verder!!

    1 decennium geleden
  • LynnBlack

    Snel verder please?! (flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen