Foto bij 003. Jack Rivers

"Jack er is po-ost!" roept mijn vader met zijn zware stem. Snel ren ik de trap af hopend op een brief van Emily, ik zat al 3 dagen te wachten op Emily's brief. Ik kom de huiskamer binnen. Op de tafel ligt het hoopje post. Ik kijk snel of Emily's brief er bij zit. Jammer genoeg zie ik hem niet alleen een bankrekening van mij."Zoek je deze?" vraagt mijn vader aan mij.
Ik draai mijn hoofd om naar mijn vader en kijk naar de brief die hij in zijn handen heeft."Ja inderdaad die brief zocht ik"zeg ik als ik de envelop herken als mijn eigen envelop waarin ik de brief naar Emily heb gestuurd."Van wie is de brief?" vraagt miijn vader nieuwsgierig."Ooh van iemand uit mijn klas die jij niet kent" antwoord ik snel."Hoe heet diegene dan?" vraagt mijn vader aan mij."Uhm.. ze heet.. Marloes!" roep ik uit."Mmm" mompeld mijn vader. Ik gris de brief uit Zijn handen en ga snel naar mijn kamer. Ik plof neer op mijn bed en maak de envelop open.

Dear Jack,
Ik vind het erg fijn dat er iemand is die me begrijpt. Ik snap dat je je probleem liever niet meteen wilt vertelllen dat wou ik eerst ook niet, maar ik moest het wel aan iemand kwijt. Je wilt me beter leren kennen dus ik vertel je wel wat meer over mezelf.
Ik ben Emily Stevenson, ik ben 16 jaar, heb blond haar, mijn hobby is schrijven en verder heb ik eigenlijk niet zoveel hobby's, ik ben niet echt een sport type. Ik ben stil en verlegen, maar ik kan wel goed luisteren. Ik draag meestal blousjes en een spijkerbroek. Ik hou ook van fotograveren, maar dat doe ik liever in de vakantie. Misschien kun je bij de volgende brief iets meer over jezelf vertellen. Ik vertel in de volgende brief of ik op mijn ouders lijk.

Hugs and kisses Emily.


Als ik de brief gelezen heb ga ik aan mijn bureau zitten en pak pen en papier.

Dear Emily,

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen