Foto bij 002. Emily Stevenson

oke ons verhaal sucks,
Fijnn dat je reclame wilt maken MysticNights!

"Emily er is post voor je!" roept mijn moeder van beneden. Ik strompel de trap af en pak de envelop die op de tafel ligt, met sierlijke letters staat er Emily. Ik loop de trap op naar mijn kamer. Doe mijn kamerdeur open en ga op het bed zitten. Ik kijk zorgvuldig naar de envelop er staat geen afzender bij. Ik maak de brief voorzichtig open zodat het briefpapier niet scheurt. Ik haal de brief eruit en lees hem.

Dear Emily,
Ik werd eerst ook gepest (omdat ik van schrijven hield) door kinderen uit mijn klas maar dat is nu weer wat minder geworden. Ik had je verteld dat ik zelf één vriend heb die heet Sem. Maar eerst had ik ook geen vrienden. Nu krijg ik steeds meer vrienden. Nu over jou. Ik schrok erg toen je zei dat je verwisslet was door je vader een moeder maar misschien heb je het gewoon verkeerd verstaan want kijk eens naar jou en je moeder en kijk dan naar wat je op elkaar lijken en doe dat ook met je vader als het heel weinig is, is de kans groot dat het inderdaad zo is dat je verwisslet bent. Ik hoop voor je dat dat echt niet zo is. Ik heb zelf ook een probleem maar ik vertel dat liever als ik je wat beter ken oké?

Love Jack

Rodo strada 47
3452 CA Rome


Ik pak pen en papier en begin met het antwoord aan Jack.

Dear Jack,
Ik vind het erg fijn dat er iemand is die me begrijpt. Ik snap dat je je probleem liever niet meteen wilt vertelllen dat wou ik eerst ook niet, maar ik moest het wel aan iemand kwijt. Je wilt me beter leren kennen dus ik vertel je wel wat meer over mezelf.
Ik ben Emily Stevenson, ik ben 16 jaar, heb blond haar, mijn hobby is schrijven en verder heb ik eigenlijk niet zoveel hobby's, ik ben niet echt een sport type. Ik ben stil en verlegen, maar ik kan wel goed luisteren. Ik draag meestal blousjes en een spijkerbroek. Ik hou ook van fotograveren, maar dat doe ik liever in de vakantie. Misschien kun je bij de volgende brief iets meer over jezelf vertellen. Ik vertel in de volgende brief of ik op mijn ouders lijk.

Hugs and kisses Emily

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen