Foto bij A date of friendship

Sorry dat het zolang duurde!
ik had mijn examens en ik zat ondertussen met MIMIenPIP ook wel chloe ^^ mijn allerliefste Twin, tweeling dus xD een verhaal te schrijven.

~2 maanden later na de ruzie~

Zoey Pov.

Gelukkig was de debuut tijd voorbij en hebben we nu even een tijdje rust, Taemin had ook toevallig een paar dagen niks te doen. Ik loop onze appartement uit en loop naar de appartement waar SHINee in woont. Voordat ik kan aankloppen wordt er al opengedaan, ik zie Taemin voor me staan. Taemin glimlacht, hij is blij dat we na een lange tijd weer iets samen kunnen doen, we waren gewend voordat hij en ik beroemd en drukker werden, elke dag met elkaar om te gaan.
Taemin loopt zijn appartement uit en zegt : “kom, laten we naar het park gaan!”. Ik glimlach en kijk naar Taemin. Taemin loopt het appartement uit : “kom dan” en pakt mijn hand vast en trekt me mee, het voelt raar, maar stiekem vind ik hem leuk, alleen weet hij het nog niet. Ik loop mee en we lopen samen de flat uit. We lopen hand in hand naar het park toe, veel mensen kijken ons na, maar ik doe net alsof ik ze niet zie. Eigenlijk wou Chunji vandaag ook al iets afspreken met me, maar ik wou het niet omdat ik ook weer eens met mijn beste vriend iets wou doen.

Taemin Pov.

Het was weer helemaal goed tussen ons, ook al ben ik stiekem nog best boos, ik wil dat ze het snel uitmaakt met die kwal Chunji, maar het is haar keus en dat accepteer ik. Ik loop samen met Zoey naar het park toe, hand in hand, veel mensen staren ons na, maar dat boeit me niet, we hebben niks, dit deden we vroeger ook altijd, dit is een teken van onze vriendschap.
We komen na een paar minuten aan bij het park en ik leg de mand neer die ik heb meegenomen en pak er een groot kleed uit en legt die neer. “Ga zitten mevrouw”, zeg ik tegen Zoey en wijs naar het kleed. Zoey gaat zitten en wenkt dat ik ook moet zitten. Ik ga zitten en pakt een paar boterhammen uit de mand en geeft er 2 aan Zoey en pak eet er zelf ook twee op. Na 10 minuten zijn we klaar en ik pak een frisbee uit de mand. Zoey staat al op en gaat klaarstaan, ik sta ook op en gooi de frisbee naar haar toe en na een kwartiertje stoppen we met overgooien en pakken we een bal, ik kijk rond en zie een volleybalveldje staan. “zullen we volleyballen of wil je overgooien”, vraag ik aan Zoey. Zoey kijkt me aan “overgooien” glimlacht ze. We gooien over en na een aantal minuten hebben we geen zin meer en gaan we zitten op het kleed. “Dus,,”zeg ik “hoe gaat het tussen jou en Chunji”vraag ik en kijk haar aan. “Goed, alleen we hebben elkaar nog niet veel gezien van de week, maar 3 keer ofzo en dan maar 5 minuten, maar voor de rest, als we tijd samen hebben is het heel gezellig, heb jij dan al iemand op het oog? Krystal van f(x) vind ik wel bij je passen”, zegt Zoey. Ik knik nee “ik ben nog niet toe aan een relatie, of eigenlijk wel, maar ik heb wel iemand op het oog, maar het is iemand van school”. “Oeh,,wie” vraagt Zoey en kijkt me aan. Ik moet lachen en maak een gebaar dat ik mijn mond op slot doe, als ik het zeg dat zij het is, dan wil ze geen vrienden meer zijn denk ik.
In eens hoor ik het liedje Replay, ik kijk om wie het was, het blijkt dat Zoey het was en dat haar mobiel af ging, ze zingt een stukje mee, maar dan Oppa, nomu yehpuh. Ik moet lachen, Tja, als je noona had gezegd, had het niet geklopt, alleen jongere jongens moeten tegen vrouwen noona zeggen. Zoey neemt op en zegt de hele tijd ja tegen de persoon die haar belt, na een paar minuten hangt ze op. “uhm, ik moet gaan, ik werd net gebeld door Chunji, hij ligt ziek thuis en ik moet hem verzorgen, want er is niemand, het spijt me dat het zo kort duurde, maar volgende keer gaan we langer ergens naar toe” ze staat op. “Kun je echt niet blijven Mimi?” ik kijk Zoey aan. “Nee, het kan niet, ik moet mee er echt naar toe, hij is heel ziek” zegt ze en pakt haar tas. “Dan ga ik ook” ik sta op en pak het kleed op en vouw het op en doet het in de mand en pakt de mand op. Samen lopen Zoey en ik terug naar het appartementencomplex terug.

Reageer (1)

  • MIMIenPIP

    me likee ^^
    mimi uhumm ( -_-) xD
    snel verder jij ^^
    en ook op msn xD
    byee
    je allerliefste Twin ^^

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen