Foto bij I'm a model, youre my love -Jackson Rathbone- 2

Deel 2

woehoeh ^^
nog maar 2 hoofdstukken gemaakt en al 2 abbo's (A)

Oke Delf, jij moet op over 3, 2, 1 Nu!

En daar ga ik dan. Het is een nieuwe bikinilijn. Ik draag een blauwe met witte bikini. zelf vind ik de bikini super cute ^^.
Wow er is inderdaad wel zeer veel volk deze keer. Het is normaal als er rond de 1000 mensen komen kijken. Maar nu, dit is echt veel.
Er springen direct een paar mensen uit het oog. Een jongen die me verlekkerd aankijkt.
Toen ik de poster van Twilight had gezien stond hij erop. Samen met nog een meisje. Speelde hij niet Edward ofzo?
Geen idee eigenlijk, ik heb de film nog nooit gezien dus... Als ik op het einde van de catwalk word ik ruw uit mijn concentratie gehaald.
Daar staat een man, zwart haar, super lief gezicht. Hij glimlacht naar me.
Dat zal ook wel een van de twilight cast zijn. Hij doet het teken dat ik hem straks op de afterparty zal zien.
Maar voor ik nog een fout maak loop ik vlug door. Niet echt meer veel belangstelling voor de rest van de mensen.
Die jongen zit nu gewoon in mijn hoofd en geraakt er niet meer uit!

Goed gedaan Delfie. Je hebt nu effe rust. Straks moet je weer op. Maar dan in de roze met gele bikini. Ga je al omkleden. Dan moet je dat straks niet meer doen. Byee bby.

Tja de naam bby, een bijnaam voor mij =). Natasha vind onze namen veel te lang en kan ze maar niet onthouden. Dus heet ik voor haar bby.
De rest van de modeshow denk ik alleen nog maar aan die jongen. Toen ik voor de 2de keer op moest struikelde ik zels bijna! Gelukkig dacht iedereen dat het erbij hoorde omdat ik mijn voeten net zo zette dat ik in een speciale pose kwam te staan.
De modeshow is gedaan en iedereen gaat naar de afterparty.
Nog snel effe mijn kort, zwart kleedje aandoen, mijn make-up bijwerken. Stiletto's aandoen en ik ben klaar voor die jongen te ontmoeten.
Boy, here i come!

Next?

Reageer (5)

  • Elizabetha

    Sexy:)
    Jij hebt nu een Kudo + abo van Moi:)

    1 decennium geleden
  • SanneCullen

    joepie!!! :D
    hoop dat je snel verdergaat!
    (doeg)

    1 decennium geleden
  • Jacksessed

    Sexay ;)

    1 decennium geleden
  • Fennec

    Jeah! leuk!

    1 decennium geleden
  • evaaaax

    verdeeer x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen