Hee my lovely abo's.
Ik wil eerst even bedanken, dat jullie er allemaal nog zijn,
dit had ik namelijk noooit verwacht ;D
Maar, ik heb even een korte mededeling.
Zoals jullie, als jullie het hebben gelezen (wat waarschijnlijk niemand heeft gedaan) ik zit met knieproblemen. Ik probeer zoveel mogelijk alles weer op te bouwen, omdat een lerares op school allemaal moeilijk doet. Maar bovenalles, doe ik dit voor jullie. Zodra ik namelijk weer alles zelf kan doen, kan ik vaker hoofdstukken schrijven, dan kan ik zelfstandig naar mijn eigen computer. Dat zou fijn zijn ;D
En ik heb nog slechter nieuws (voor mij dan), ik moet deze week, super hard leren, want daarna heb ik pww, als ik die verkloot blijf ik zitten, of ga ik naar havo, dat wil ik niet ;( en, nouja. Mijn vader pakt mijn computer, telefoon en tablet af, als ik niet overga. En dat wil ik al helemaal niet. Wij hebben trouwens twee weken proefwerkweek, Kindermishandeling. En meteen na de pww moet ik een MRI laten maken van mijn knie, dan ga ik met school naar Parijs. En als ik terug kom, krijg ik uitslag van de MRI, daarna is het alweer bijna vakantie ;D in de vakantie ga ik zoveel meer tijd voor jullie maken, want ik schaam me echt diep. Ik vind het afschuwelijk, dat ik zo enorm sloom upload. Daarom krijgen jullie straks nog een hoofdstukje.

Oh, en nog een vraagje. Heeft er iemand Wattpad? Want ik zit erover na te denken, om daar ook mijn verhalen op te posten.

Thankyou als je dit hebt gelezen, en nu ligt te creperen van mijn aanstellerigheid. (-dat doet iedereen :( )

Bye, my love's

xxxxCaitlin.

Reageer (2)

  • MissCurly

    Ten eerste je stelt je niet aan! Pijn hebben is echt heel vervelend en al helemaal als het je 'dagelijkse bezigheden' belemmerd. Voel je vooral niet schuldig jij kan er ook niks aan doen! Je schrijft geweldig en ik blijf sowieso geduldig wachten!

    Ach dat hebben wij ook. Noemen ze het een proefwerkweek maar plannen ze alles in twee weken -_- waarom noemen ze het dan nog een week -_- heel veel succes met leren! Kom op je kan het Caitlin!
    En btw geen computer geen telefoon en geen tablet ö omg dat zou ik niet overleven. Maar jij gaat over! Gewoon alles geven!

    Love your story <3

    Btw ik heb wattpad, MirjamAllstar wat is jouw gebruikersnaam? Anders stuur ik je wel een link of Skype ;) staan nog geen verhalen op...twijfel er een beetje over ;) xxx

    1 decennium geleden
  • xInclusion

    Het maakt echt niks uit joh. School en je gezondheid zijn belangrijker dan ons. :)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen