Foto bij O14 || Charlotte Rosaline Stewart

~Just kiss me

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (7)

  • 1Dancer

    Das wel erg...ocharme Trevor. Go Nialler <33

    1 decennium geleden
  • Mallory

    Ik hou van die soundtrack <3

    1 decennium geleden
  • Sketch

    Super leuk stukje!!

    1 decennium geleden
  • Salute

    Verder! <33

    1 decennium geleden
  • LoveIsLouder

    Mooii,,(H)

    Nou, ik ga nu proberen om een extra lange reactie te schrijven!
    Zoals ik al zei in het privebericht.
    Alle andere lezers denken nu,
    Wat voor PB??
    Nouja, dagt kan ik nu niet uitleggen want ik moet geschiedenis schrijven met mijn extra lange reactie..(Y)
    Haha..
    Oke, nu begin ik met het verhaal:
    Even tussen door, JIJ hebt een goede muziek smaak!(lol)
    Ik hou van het liedje, Domino van Jessie J!
    En van One Direction want anders zou ik dit geweldige verhaal niet lezen.
    En Demi Lovato, Selena Gomez, Jonas Brothers, Adele en nog wel wat.
    Maar daar kom ik nu echt niet op omdat ik vandaag een beetje vergeet achtig ben.
    Ben ik volgens mijn vrienden en Leraren altijd, maarja.:P
    O, ik ben weer afgelijd en weg van het verhaal.
    Ik zou er mee beginnen toch?
    Nou dat ga ik nu doen!(Y)
    Verhaal:
    Dat heeft iemand in onze straat ook, een heel schattig klein hondje en dan heeft hij een roze halsband om en dan hangt daar aan ook z'n dingetje met zijn naam erop.
    Echt zo schattig!(lol)
    Wil je weten hoe die heet?
    Harry.(Y)
    En het is eigenlijk een beetje vreemd, want ik was daar een keer en toen hadden ze nog geen naam voor Harry.
    En mijn moeder was ook mee en die waren aan het praten en ik verveelde me op het laast een beetje, dus toen mocht ik even muziek luisteren op mijn mobiel met oortjes enzo.
    En toen vroeg 1 van die eigenaren wat ik aan het luisteren was en ik zei dat ik One Thing van One Direction aan het luisteren was.
    Nouja, hun wisten natuurlijk weer niet wie dat waren dus zei ik dat het een Engelse Boyband was en toen vroeg die eigenaar hoe hun dan heten en toen zei ik, Liam, Niall, Zayn , Louis en Harry.
    En toen ik Harry zei toen zei die eigenaar tegen haar man van is Harry niet een mooie naam voor dat hondje.
    Dus zo is hij aan zijn naam gekomen!(lol)
    Best wel grappig, maar ook wel vreemd..
    Oke, terug naar het verhaal:
    O, dat vind ik nou het ergste weer dat er is!
    Van dat Plakkerige warme weer, zoals jij al zei in dit hoofdstukje.
    Dan vind ik 10 meter sneeuw niet eens zo erg.
    Oke, dat is eigenlijk ook niet echt leuk, maar ik denk wel dat je weet wat ik bedoel.
    Dat doe ik ook altijd als het heel heet is,
    Als ik ook maar ergens schoon water zie dan loop ik er gelijk heen en gooi er wat van in mijn gezicht.
    Mijn vrienden vinden dat een beetje vreemd, maar ik snap dat echt niet.
    Ik heb het dan weer wat koeler en hun hebben het nog steeds bloedheet.
    Dus dan is het 1-0 voor mij!(Y)
    O, dat is stom als je daarin word gegooit!
    Heeft 1 van mijn vriendin trouwens vandaag gehad.
    We waren even naar de stad geweest, want zei moest nog iets kopen en ze vroeg als ik mee mocht.
    En toen gingen we even zitten op de rand van een groot fontein zegmaar. En toen kwamen er jongens aan die 'toevallig' op onze school zitten en die ons en wij hun kennen.:(
    Dus hun kwamen naar ons toe en 2 van die jongens duwden toen mijn vriendin erin.
    En dat vond zei niet leuk omdat ze haar tas nog vast had en daar zat nog 10 euro in(hadden we over) en haar mobiel enzo.
    Dus dat was nat geworden en haar mobiel deed het wonder boven wonder nog. Maar die 10 euro kon ze weg gooien.
    Maar 1 van die jongens gaf haar 10 euro dus toen was zei nog wel weer blij.
    Maar ik vond dat die 2 jongens ook wel wat terug konden krijgen dus toen gingen we nep gillen en die 2 jongens vroegen wat er was en toen zeiden we dat we iets engs op de rand van dat fonteintje zagen dus hun gingen kijken en toen duwden wij ze erin en liepen vrolijk weg..(lol)
    Toen zagen we ze later weer, maar liepen niet op ons af, maar zagen ons juist boos aan.
    En toen moesten we lachen omdat hun hele kleren waren nat en het zag er niet uit. En 1 van die jongens droeg een witte broek en toen kon je zijn onderbroek zien.(lol)
    En je raad het al, het was een Roze!(hoera)
    Haha, we konden toen echt niet meer stoppen met lachen, het zag er zo komisch uit!
    Ik vind het wel stoer dat ze hem als hij haar net wil zoenen dat zij hem dan het water ingooit.
    even kijken...
    Vind je dit een extra lange reactie?:$
    Ik heb er nou, 20 minuten denk ik erover gedaan.
    Maar er ontbreekt nog nog 1 ding aan deze reactie:

    Kudoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooootjeeee(flower)

    XX

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen