Hoofdstuk 19.
een nieuw hoofdstuk
ik weet niet of het goed is eah
but, hope you enjoy<3
Reacties BITTE.
xx(doeg)
Shin Pov.
<3
Het lijkt alsof ik op een afstandje sta te kijken, zo onecht voelt het dat Yu mij zoent.
Yu stopt na een tijd even om naar adem te happen, maar al vlug vinden zijn lippen de mijne opnieuw.
Ik geniet er zo van. Ik wou dat het nooit ophield, maar na een tijdje duwt Yu mij zachtjes van zich af.
Yu kijkt me een beetje afwachtend aan. Hij speelt met mijn vingers. Ik blijf hem aankijken, want ik weet niet goed wat ik moet zeggen.
Na een lange stilte, pakt hij mijn hand vast. 'Kom...' fluistert hij in mijn oor. Ik kijk hem vragend aan, we lopen samen naar zijn kamer.
Daar gaat hij op zijn bed zitten en trekt hij mij op zijn schoot.
Ik leg mijn hoofd op zijn borst en hij streelt mijn haar. Dit had veel eerder moeten gebeuren...
Hij kust mij op mijn haar en zegt dan; 'Ik heb gehoord van Kiro dat je dacht dat je te min voor me was. Weet één ding, ik heb altijd naar jou opgekeken, ik vond je altijd geweldig en zo verstandig! Je doet nooit iets raars, en zegt nooit de verkeerde dingen. De laatste tijd ben ik smoorverliefd op jou. Ik heb liedjes geschreven over jou en je zat constant in mijn gedachten. Ik probeerde je uit mijn hoofd te zetten, maar aan de andere kant wilde ik dat dít veel eerder was gebeurt.'
Ik luister aandachtig. Als hij uiteindelijk stopt, ben ik sprakeloos.
Hij trekt me wat dichter tegen zich aan en slaat zijn armen om me heen. Zo blijven we een tijdje zitten, totdat we Kiro horen roepen dat het etenstijd is.
Teleurgesteld sta ik op en pak ik Yu's hand. Lachend trek ik hem omhoog en omhels hem.
Dan druk ik een kusje op zijn wang. Ik ben nog steeds sprakeloos over wat hij net gezegd heeft.
Ik had echt geen idee dat Yu zo over mij dacht!
Yu pakt mijn hand en samen lopen we de kamer uit.
Reageer (4)
super
1 decennium geledenOh my gaaad, hoe schattig dit verhaal ik zo verslavend he x'D ik werd toenet pissig toen ik zag dat het volgende hoofdstuk knopje het niet deed >< aaargh, en jíj gaat ervoor zorgen dat, dat knopje het zo weer doet! Dus hupsákeee, schrijven jij! En ik beveel het dus, je kan er niet onderuit komen x'D anders gaan er géén leuke dingentjes gebeurd -devil-
1 decennium geleden××
awww kjoet..
1 decennium geledensnel verder
X
aahhh zo sweet!<3
1 decennium geleden