Foto bij When ends meet <3 4

Enjoy my quizletters !! :D

Hope Rhianon Reeves
-Kampvuur-

Ik schrik me rot als ik twee handen in mijn zij voel en spring wel een meter in de lucht ! Wanneer ik mij omdraai om te kijken wie het was , zie ik louis lachen 'net of die heeft een spook gezien' 'Je ziet wit Hope ? zon nodig ?' Lachten ze om mij. Ik geef ze een scheef lachje terug en ga verder met sukkelen aan de tent 'Jullie zouden mij beter helpen in de plaats van mij uit te lachen !' En niet veel later staat Niall aan mijn zijde om me te helpen. Hij was zo een behulpzame jongen !

Harry pov

Ik word langzaam aan gek als ik Niall en Hope bekijk... Ze doen zo schattig en close samen. Hope is van mij ! 'Aan wat denk je casanova ?' Haalt Louis me uit mijn gedachten. 'Oh, niet zo veel' Lieg ik. Eindelijk staat onze tent op. Ik en Liam hadden het kampvuur al in elkaar geflanst. 'Hopelijk zakt hij deze nacht niet in !' Port Hope mij aan. Ik lach zachtjes om haar opmerking. 'Zo een geweldige tentenbouwer als jij , die blijft nog overeind met een orkaan in de buurt!' Ze merkt het sarcastische in mijn stem op en port me. 'Oh maar mevrouw Hope , dit gevecht had je niet moeten beginnen !' En ik verklaar haar de oorlog. ik kriebel haar waar ik maar kan en haar armen, benen en haren vliegen overal. Ze giert het uit van het lachen en komt gewoon niet meer bij. Met haar haren in de war komt ze over mij hangen. Zo meneer Styles, je mag dit gevecht dan wel gewonnen hebben , maar de oorlog... !' Ik nijp mijn ogen tot spleetjes en kijk haar uitdagend aan. 'Wil je nog een gevecht dan ?'Kijk ik haar vragend aan. 'Ik zeg alleen maar, verwacht het onverwachte' En ze werpt mij een speelse blik toe. Ik was even zo aan het opgaan in haar blik dat ik niet merkte dat ze al naar het kampvuur was gegaan. Eenmaal daar plof ik me naast Hope neer en bekijk haar mooie bruine huid met gouden gloed. Bijna wil ik haar aanraken , maar ik herinner mijzelf eraan hoe raar dat er zou uitzien. Zayn stoot me aan en geeft me de zak met marshmallows. 'Geen kampvuur zonder marshmallows' roept Louis uit. Als we allemaal vol gepropt zitten met marshmallows ga ik een paar dekens gaan halen , en deel ze uit. Het blijkt dat er een te kort is en Hope bied aan het hare te delen. Natuurlijk zeg ik geen nee ! Langzaam maar zeker valt ze in slaap op mijn schoot , ik druk mijn lippen op haar voorhoofd en geniet van dit moment.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen