Foto bij 3. Harry

Ik zie de meisjes binnenkomen. Ze zijn maar een paar minuutjes te vroeg terwijl anderen hier een uur te vroeg zouden staan. Na een tijdje gaat een bodygard ze halen. Ze komen wat verlegen binnen en stellen zich voor. De meiden hebben weinig make-up aan en ik denk Lize heeft er zelfs geen aan. Andere meiden komen met minstens een centimeter make-up naar hier. Nu pas merk ik dat ik naar Lize aan het staren ben en ik kan me wel een mot verkopen. Na een tijdje beginnen de meiden vragen te stellen en we antwoorden zo goed en beleefd mogelijk. Na een tijdje vraagt iemand ik denk Claire:"Harry, heb je ondertussen al een oogje op iemand? Bijvoorbeeld Demi Lovato of zo?" "Nee was dan ook mijn eerlijke antwoord. Telkens als Lize iets voeg kreeg ik vlinders in mijn buik. Ik denk dat ik het nu wel te pakken heb. Ik ben verliefd. Niet zo een klein beetje ook. Plots voelde ik iets nat uit mijn neus komen. Ik voel eraan en kijk naar mijn vingers die onder het bloed zitten. Lize komt naar me toe en zegt wat ik moet doen. Ze geeft me een natte zakdoek die ik tegen mijn neus moet houden terwijl ik naar beneden gebogen met mijn hoofd zit en met de andere hand mijn neus toehou. Ze haalt mijn hand weg en het bloeden is gestopt. Ze kijkt me bezorgd aan. Ik verdrink in haar mooie ogen. Ik schud mezelf wakker en ik neem mijn gsm. Nadat ik hem op nieuw contact gezet heb geef ik hem aan haar. Ze bekijkt me met grote ogen en zet dan toch haar nummer in mijn gsm. Als ze hem teruggeeft stuur ik haar een sms zodat ze mijn nummer ook heeft. Ze haalt haar gsm boven en zet mij in haar contacten. Na nog een tijdje te praten moeten ze weg. Nadat ze weg zijn zie ik dat Niall, Zayn, Louis en Liam er niet bij zijn met hun gedachten en nog steeds naar de deur staren. ‘Hey boys wazzup?’ vraag ik en ze worden allemaal rood. ‘wie is het?’ vraag ik dan maar en ik begin met naar Niall te kijken. ‘Louize’ fluistert hij. ‘Claire’ fluistert Louis. ‘Lotte’ fluistert Liam en Zayn roept: ‘Yani!!’ ‘aan jou moeten we het niet vragen want dat is meer dan duidelijk’ zegt Louis. Ik voel dat ik rood wordt en ze beginnen te lachen. ‘denken jullie dat ze iets door heeft?’ ‘nee waarschijnlijk denkt ze dat je gestoord bent. Ze durft er niet eens aan te denken dat je op haar bent.’ Zegt Zayn.’ Zullen we anders vanavond met de meiden iets gaan doen?’vraag ik.

Reageer (2)

  • RinStarz

    Haha xd Yani! :D heb eindelijk eens tijd om te lezen :)

    1 decennium geleden
  • LouiTie

    Haha,I like ;) xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen