Foto bij Why do you wanna help me out of my problems (Tom lovestory) 82

reacties?

De volgende dag reden jullie door naar jou huis. Tom stopte niet ver van je huis en jullie stapten uit. Jij: we moeten wel langs het raam want mijn kamerdeur is nog op slot. Tom knikte en jullie klommen naar boven. Je pakte snel een paar tassen, smeet daar je kleding en schoolboeken in en nog een paar spulletjes. Tom: ik denk dat het beter is om nu via de trap naar beneden te gaan. Je knikte en jullie wandelden de trap af tot jullie een deur hoorden opengaan. Tom gaf je een licht duwtje zodat je verder zou stappen maar je bleef als verstijfd staan. Tot je grote opluchting was het Jens die meteen naar je toekwam en je een knuffel gaf. Jens: je gaat weg. jij: sorry broer. Jens: nee ik begrijp het, trouwens zo lang blijf ik hier niet meer. Je keek hem verbaast aan. Jens: ik ben aan het kijken om een appartement te kopen. Je gaf je broer een knuffel. Jens: als ik iets vind ben jij de eerste die het weet. Je kreeg een glimlach op je gezicht en Jens hielp mee met jou spullen in de auto van Tom te laden. Jens: let goed op mijn zusje. Tom: dat doe ik zeker. Je gaf Jens nog een knuffel en daarna reden jullie door naar het huis van de jongens. Tom deed de deur open en je zag op de trap Gustav staan die jou verbaast aankeek. Hij staarde naar je gezicht maar zei niks erover. Hij hielp even mee met jou spullen naar Tom’s kamer te doen. jij: dankje Gustav. en je gaf hem een knuffel. Jullie gingen naar de woonkamer toe en je plofte neer op Tom’s schoot. Jullie keken naar één of ander programma nog voor jullie gingen eten. De jongens waren echt super lief voor je.

Reageer (2)

  • KiliXxEagle

    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAW. Tomi is zoooo lief <333

    snel weiter! ;D(baby)(flower)

    1 decennium geleden
  • jumbielove

    verder gaan

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen