Foto bij chapter 3: Secret Admirer

Harry werd ruw uit zijn slaap gehaald door Ron die aan hem aan het trekken was. "Opstaan slaapkop!" riep hij opgewekt. Met tegenzin stond hij op en kleedde zich aan. Hij was liever nog een beetje blijven dromen over Draco. Met een nors gezicht liep hij achter Ron aan naar de Grote Zaal om te ontbijten. Terwij Harry zijn toast at keek hij stiekem naar de tafel van Zwadderich. Toen hij Draco
zag maakt zijn hart een sprongetje. Hij bleef kijken en hoopte dat Draco zou opkijken, maar hij bleef strak naar zijn lege bord kijken. "Oh, kijk, de uilenpost!" zei Hermelien opeens. Er kwamen honderden uilen tegeljik de Grote Zaal ingevlogen. Net toen Harry van zijn pompoensap wou drinken viel er een brief op zijn bord. Er stond geen afzender op. Nieuwsgierig opende Harry de brief, maar Ron probeerde mee te lezen dus stak hij de brief in zijn zak. Ondertussen kwam professor Anderling de lessenroosters uitdelen. "Oh nee," zuchtte Ron, "we hebben twee uur Verweer Tegen Zwarte Kunsten met de Zwadderaars." De vlinders in Harry's buik maakten een vreugdedansje. Met het excuus dat hij naar het toilet moest, haastte Harry zich naar de slaapzaal om de mysterieuze brief te lezen.

Hoi Harry,
Ik weet niet hoe ik je dit moet vertellen, en of ik je dit eigenlijk wel moet vertellen.
Je gaat het misschien heel raar vinden, maar ik hou van jou.
Ik verdrink in je groene ogen, elke keer als ik je zie maakt mijn hart een sprongetje.
Jij brent kleur in mijn leven, ik droom alleen nog maar over jou.

Secret Admirer x

Overdonder las Harry de brief nog een keer, en nog een keer, tot hij ze helemaal van buiten kende. Wie zou dit geschreven hebben, vroeg hij zich af. Hij besloot een vriendelijk briefje terug te sturen om te vragen wie dit briefje geschreven had. Hij ging vlug naar de Uilenvleugel om de brief aan Hedwig te geven. Daarna haastte hij zich naar zijn eerste les: Verweer Tegen Zwarte Kunsten met Draco. Iedereen was al binnen en zat al op zijn plaats toen Harry binnenkwam. Hij ging vlug naast Ron en Hermelien zitten. hij keek rond of hij Draco ergens zag, maar hij was er niet. Een gevoel van teleurstelling overspoelde Harry.

Reageer (1)

  • DROWNER

    Aaaahw die moet van Draco zijn!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen