"één Stap en Lucas gaat eraan" Grijnsde Thijs. Kuro keek hen bestuderend aan. "jullie laten zwakte zien" Zei Kuro zwak en gaf hen een trap tegen hun enkels zodat ze vielen. Snel griste hij Lucas bij de rand weg en duwde Lucas tegen zich aan. "alles goed?" Lachte Kuro en kkek Lucas aan. "Nee" Wou Lucas schreeuwen maar het kwam uit zijn mond. hij duwde zich van Kuro af en rende naar beneden. hij pakte zijn tas en Rende gelijk door naar zijn huis. Kuro pakte de twee jongens en leverde die bij de politie. Tamarah Het klasgenootje van Lucas liep naar Kuro toe. "Wie ben jij?" Vroeg ze aan hem. "Wat maakt dat uit" antwoordde hij een beetje bedroefd. Erg blij en vrolijk was Kuro niet. "Vind jij Lucas leuk?" Vroeg Tamarah nieuwsgierig. "Misschien" zei Kuro en wilde weg lopen. "Ik weet waar hij woont ik kan je er heen brengen" Zei tamarah vrolijk. "Waarom help je Lucas eigenlijk" Schreeuwde hij boos. "Nou euhh.. weet ik het" Antwoordde ze terug. "Eerst hem helemaal Pesten tot hij zichzelf dood wenst en dan heel lief en aardig helpen sodemieter toch man" Snauwde Kuro en liep een steegje in. Toen Kuro eindelijk van Tamarah af was ging hij op de grond tegen een muurtje zitten. Hij pakte zijn mobiel en wou Lucas bellen. Maar Lucas nam niet op. "Ik wist het, Ik wist het, ik haat dit" Riep hij bijna huilend. Plots begon het te regenen. Kuro staarde naar de hemel waar de dikke druppels naar beneden vielen.

Lucas daar en tegen staarde naar zijn mobiel afwisselend naar zijn computer. "Er gebeurd helemaal niks, ik was te fel tegen hem"Dacht hij bij zich zelf. Die knuffel die hij me gaf voelde fijn maar hoe kan het zo zijn gelopen. zou het kunnen zijn omdat ik echt iets voor hem voel of zo. Lucas wilde er niet aan denken en pofte met zijn gezicht in zijn kussen. Misschien betekend dit dat ik hem juist wel leuk vind Ging er in zijn gedachte door. Hij schrok en schoot omhoog. Hij pakte zijn mobiel en belde Kuro. "Hallo met Kuro" Hoor de hij kuro met een zwakke bedroefde stem. "Met mij lucas, waar ben je?" Zei Lucas snel. Lucas Voelde zich rottig toen hij Kuro's stem hoorde. "Ik ben in een steegje vlak bij jouw school aan het weg rotten" Antwoorde hij en hing op. Lucas Rende naar buiten zonder jas. Hij zocht elk steegje door. Toen Zag hij Kuro zitten. "Kuro!" Riep hij en Rende op hem af.
Hij probeerde Kuro iets te vertellen maar er kwam niet meer uit dan"Kuro... ik". Lucas viel voor Kuro neer. Kuro schrok en probeerde Lucas overeind te krijgen. Kuro tilde hem op en liep richting Lucas zijn huis.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen