"hey uhmm.. Lucas ik heb een vraagje"Zei lucas."Tuurlijk vraag maar raak"Lachte Lucas door de telefoon. "Heb ik je onzeker laten voelen tijdens onze ontmoeting?"Vroeg Kuro. Zijn stem klonk zacht alsof hij wilde dat Lucas het niet kon horen. "Een beetje in het begin vooral maar op eind totaal niet"Antwoorde Lucas vrolijk. Ze bleven een tijdje door praten. Kruo zijn stem maakte Lucas wel een beetje onzeker. Natuurlijk dufde hij dat niet te zeggen. Het was wel een mooie stem dacht Lucas bij zichzelf.

Lucas dacht over Kuro zoals hij nooit over iemand anders had gedacht zelfs niet een meisje. Dit gevoel kon dacht hij niet meer weg. Maar hij wilde weten wat voor gevoel het was. af en toe voelde hij iets raar in zijn buik. hij kon er ook met niemand over praten. Zijn moeder was ergens op een verlaten eiland ofzo en zijn vader op zaken reis ergens aan de andere kant van de wereld. ook had hij geen vrienden op Kuro na. maar het is moeilijk om met hem over hem te gaan praten. Lucas rolde op in zijn bed. hij voelde zich akelig. "Hoe moet dit nou" Riep hij tegen zichzelf. Hij bestelde een pizza en ging naar bed

De Wekker ging. Lucas kleed zich om en liep half slaperig naar beneden. "Weer verslapen" Dacht Lucas bij zichzelf. Hij pakte een appel en zijn tas en liep de deur uit op weg naar school.Onderweg had hij het idee dat hij gevolgd werd. Toen hij op school aankwam zag hij de hele school buiten staan en Marco en Thijs op het dak. Hij wou aan een leraar vragen wat er aan de hand was. Hij zag overal Gebroken Glas. Marco en Thijs liepen naar beneden Lucas zijn richting op. Met een paar grepen hadden ze Lucas vast. Ze namen hem mee het dak op. "Nog een laatste woord Lucas" Grijnsde Marco en Thijs. "Nee" Zei Lucas haast fluisterend. Er kwam een politie auto aan. "Halt!"Riep de politie. "Dat heeft geen zin" Riep iemand die achter Marco en Thijs tevoorschijn kwam."Hij is niet de dader, hij is hier het slacht offer. Die Stem! Lucas herinnerd zich die stem maar al tegoed. "Kuro" Riep Lucas en probeerde zich om te draaien.

Reageer (1)

  • Helena6754xx

    Dat zinnetje klopt niet: Lucas ik heb een vraagje zei lucas

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen