Foto bij Hoofdstuk XXXVII

Dit hoofdstuk is voor iedereen die steeds de moeite neemt om een reactie te plaatsen, want dat waardeer ik echt heel erg. Hoewel ik sowieso geen genoeg kan krijgen van dit verhaal, zorgt het er wel voor dat ik nog sneller schrijf.
Daarbij verdient xxmarithxx overigens wel een extra bedankje - nog een keer, haha ^^ - want zij schrijft geen reacties, maar hele boekwerken, en ik sta daar iedere keer weer versteld van. :'D


Percy hield even in, alsof hij die gedachtegang van zich af schudde. “Oliver, je hoeft dit allemaal niet te weten. Het is zeer begrijpelijk als je liever wilt vergeten wat ik je net heb verteld. Wil je dat ik een spreuk gebruik?”

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (12)

  • Phlegethon

    oke, ik moet toch echt even reageren bij dit hoofdstuk, I love it. <4

    1 decennium geleden
  • Felonys

    wesley weasley-westenberg, wesley weasley-westenberg, wesley weasley-welstenberg, wetsen weasley-westenberg. idd tongbreker. ik zeg telkens westenburg.

    Wesley heeft door dat Oliver in love is! Olli niet meer ontkennen! dat helpt niet meer. Perce ik snap je verhaal niet helemaal. leg het duidelijker uit!

    1 decennium geleden
  • Jozan

    oke, ik moet even iets bekennen
    ik laat niet altijd een reactie achter ja ik weet het! schiet me maar neer als ik dit zo schrijf voel ik me echt heel gemeen en schaam ik me een beetje want ik vind reacties schrijven altijd juist leuk! maar als ik dit verhaal heb gelezen ben ik gewoon altijd onder de indruk en dan komt er geen reactie meer uit! ik weet het je denkt natuurlijk smoesjes smoesjes smoesjes maar het is echt waar! en om nou iedere keer *sprakeloos* neer te zetten is ook zo afgezaagd!
    maar ik kan hem de tong-twister van Wesley! Wesley Weasley-Westenberg Wesley Weasley-Westenberg Weasley Weasley-Westenberg..... maar meestal als ik Wesley zie staan in jouw verhaal lees ik altijd Weasley:$ niet zo slim hahaha
    snel verder<3

    1 decennium geleden
  • D3M1

    dit is echt zo'n gweldig verhaal:P

    Ik hou echt van Wesley:):P

    1 decennium geleden
  • Streetlord

    Ahw! Wesley, you're awsome!
    En Oliver, probeer Percy te helpen, hij lijd er echt onder..


    VERDER*O*

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen