Hoofdstuk XXXI
Ik heb nu ook een story waarin ik korte verhalen over Percy en Oliver verzamel. Uiteraard zul je een heleboel Perciver tegenkomen, ondraaglijke hoeveelheden fluff en af en toe een snufje angst: Glasses, Books & a lot of Quidditch. ^^
En waah, ik heb net een van mijn favoriete Perciver fanfics helemaal opnieuw gelezen en nu zit ik helemaal vol fluffy Perciver feels en heb ik dringende behoefte aan het schrijven van een of ander happy verhaal over onze twee helden op Hogwarts. Ik heb ook al een heel duidelijk idee dat ik graag wil uitwerken, maar ik zou echt níét nog een verhaal moeten beginnen. Dilemma's!
En waah, ik heb net een van mijn favoriete Perciver fanfics helemaal opnieuw gelezen en nu zit ik helemaal vol fluffy Perciver feels en heb ik dringende behoefte aan het schrijven van een of ander happy verhaal over onze twee helden op Hogwarts. Ik heb ook al een heel duidelijk idee dat ik graag wil uitwerken, maar ik zou echt níét nog een verhaal moeten beginnen. Dilemma's!
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (7)
Ik hou van jouw verhaal. En van je schrijfstijl.
1 decennium geledenMij verslaafd aan Perciver en je verhalen maken is één ding, maar een Perciver verhaal zitten ophemelen en dan de naam niet geven is een ander ding. Give us the name!
1 decennium geledenOh die verdomde cliffhangers, je bent er monsterlijk goed in. arme Percy, daar gaat z'n eetlust.
precies dezelfde vraag als xxmarithxx.
1 decennium geledenwelke perciver fanfiction?!?!?!
Okeee, ik heb de inleiding gelezen en nu ben ik heeeeel erg benieuwd: welke fanfic? Jij heb me namelijk een beetje Perciver-verlaafd gemaakt (wat ik helemaal niet erg vind, hahaha) dus laat die fanfics maar komen hier
1 decennium geledenEn nu ga ik lezen
JLDKJIWEURIOWEURJFK NOOOOOOO hier stoppen is wreed, erg wreed. Dat dacht ik eigenlijk al bij het vorige hoofdstuk, maar dit is wreder.
Hoewel, je hebt wel twee hoofdstukken op één dag geschreven, en dat is ook wel wat waard
Het is weer een superhoofdstuk en ik ben echt heel erg nieuwsgierig
En hahahahaha, Percy's "ach" made my day
xxx
O, cliffhanger! Weet je hoe frustrerend dat is?
1 decennium geledenIk word wel altijd zó blij van jouw verhalen