here we go again !!!Peepz

Yes where all so emo,Let Us Be Emo,We Like To Be Emo,Go Emo's!!!(8)xDxD dude sick,,ik ben melig

dat weekend zaten ik en cindy,bij me pa in de auto,richting de studio,ik spacede hem letterlijk,wat lijde van het lieve gebaar van mijn vader om ons te brengen,tot dat hij pissed werdt en dat ik me kop eens moest houden,maar het deed me niks,ik luisterde wel,maar ik doordacht alles in me hoofd,wat als t fout gaat,wat als ik tog niet goed genoeg ben,wat als ik dubbel klap,,mijn ogen tolde zo in me kassen dat het vast leek alsof ik dood ging,want cindy legde haar arm om me heen,en fluisterde in me oor.
" het komt allemaal goed,maak je geen zorgen,ik ben er voor je "
ik kalmeerde me grotendeels,want het kietelende geluid van haar adem die ze uitblies tijdens het praten in me oor gaf me rillingen over me rug.
ik ging tegen daar aan leunen en wachten tot we er waren.
eenmaal aangekomen,werden we meteen vriendelijk ontvangen,door een kale man met een zonnebril,een standaart spijkerbroek,en een wit shirt van " Bullet For My Valentine"
" heey ik ben Henk,de producer,jij bent zeker jacoby?"
" jah idd"
" en dan moet u de trotse vader zijn,en jij de lieve vriendin die ons de tape stuurde,?"
" Reken maar dat ik trots ben"
hoorde ik me vader vaag zeggen terwijl ik weg zonk in gedachten,bij de woorden te horen," en jij de leuke vriendin" vriendin...ik wou dat het zo was..maar wil ze het wel

Cindy POV:

De vriendin??was t maar zo,wist ik maar of die het wou,het is allemaal zo vaag,hij weet gewoon voor elkaar te krijgen,niet te laten zien of ie me leuk vindt,en ook laat ie niet zien,dat ie me niet leuk vindt,wat moet ik tog met hem,,ik hou zielsveel van hem,maar voelt ie dat ook voor mij?

Jacob POV:

ik wist het nu zeker,dit is wat ik wil hij heeft de klik gekreerd,vandaag als ik de mogenlijk heid heb,zou ik er vertellen dat ik van der hou,,maar op dat moment werdt ik uit me gedachte stroom getrokken door Henk,
" kom vollig mij,dan laat ik je de rest van de jongens zien die we geworven hebben,en kunnen jullie ff warmdraaien terwijl ik je vader uitleg,hoe en wat,alles in elkaar zit,en wat dit voor jou inhoud,bij natuurlijk een lekker bak koffie,tog meneer?"
" heel graag"

na een stukje lopen,kwamen we bij een wit,zwart geblokte deur,waar boven ston" repetitie ruimte"

ok jacob,jij moet hierzijn,de jongens zitten binnen,dan leen ik nu je vader even.
" is goed,meneer henk"
" zeg maar henk hoor"
" okay"

henk en me vader liepen weg,cindy wou al aanstalte maken om naar binnen te gaan maar ik hield haar tegen,ze keek me vragend aan

" cindy kom even,ik wil je wat vertellen"

ze keek me vragend aan maar volgede me wel,een stukje trug de gang door om de hoek op een doodlopend punt.

WORDT VERVOLGD

Reageer (1)

  • zoowiezombie

    ohmygosh so spannend wil je verder gaan alsjeblieft?????:)(A)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen