Op een dag ontmoet je Tokio Hotel eindelijk en je leven verandert drastisch.
Wil je het hele verhaal lezen? Lees dan snel verder.

The story of my live [Tokio Hotel]


Inleiding:

Je naam is Jasmien, je bent 16 jaar oud en je hobby is paardrijden.
Zelf heb je 5 paarden en je ouders bezitten een handelstal waar je na school en in het weekend mee helpt.
Je hebt een druk leven dat vooral bestaat uit naar school gaan, studeren en de handelstal van je ouders waar je mee helpt en je eigen paarden die je elke dag moet trainen, je hebt geen tijd voor je vrienden en andere dingen die je als tiener graag zou willen doen in je vrije tijd.
In het weekend heb je ook geen tijd omdat je dan op jumping moet gaan.
(Over haar sociaal leven komen we later nog wel terug.)

Volgens je ouders en leerkrachten ben je slim, heel slim je bent zelfs hoog begaafd, maar jij zelf hecht daar niet veel belang aan, je haat school en studeren, maar je moet elke avond minstens 2 uur je bezighouden met het leren van je studies, dat doe je dan ook maar omdat je anders gestraft word, daarna moet je, je 5 paarden rijden tot laat in de avond, je kan elke avond pas om 12 uur gaan slapen en je moet elke ochtend om 6 uur opstaan om de paarden helpen te voederen en om half 9 moet je op school zijn.
Op school en in de klas heb je geen vrienden, erger nog je word elke dag gepest enkel omdat je Tokio Hotel fan bent.

Je bent al jaren fan van Tokio hotel en je grootste obsessie is Bill Kaulitz.
Je hebt ze nog nooit in het echt gezien, Wat je heel erg jammer vind, want de concertzaal waar ze 1 x in het jaar optreden is heel dicht bij je in de buurt, Je hebt in totaal al een aantal concerten gemist omdat je nooit hebt mogen gaan van je ouders.
Je ouders zijn tegen Tokio Hotel en je hebt vaak ruzie met hun omdat je fan er van bent.

Je haat je leven en je ouders, en hebt zelfs al eens pogingen ondernomen om zelfmoord te plegen, die altijd mislukt zijn, Je ouders vinden je een probleemkind en thuis negeren ze je meestal, Als jullie op jumping zijn dan zijn je ouders trots op je omdat je al op hoog niveau rijd ze hebben dan altijd een dikke nek over je en doen dan alles wat je ze vraagt, maar als je terug thuis bent dan negeren ze je weer en word je meestal gestraft om de kleinste reden.

Je moet zelf voor je eten en drinken zorgen omdat je ouders geen tijd hebben voor eten voor je te maken, en alles wat je nodig hebt moet je ook zelf kopen, omdat je ouders geen geld aan je willen uitgeven, alleen de spullen die je nodig hebt voor je paarden, daar geven ze je alles wat je wil voor.
Je krijgt geen zakgeld en meestal steel je geld van mensen, Gelukkig ben je nog nooit betrapt… Je ouders weten hier van maar vinden het niet erg, omdat zij zelf ook dingen stelen, Ook al hebben ze geld genoeg door de handelstal.





Op een dag ontmoet je Tokio Hotel eindelijk en je leven verandert drastisch.
Wil je het hele verhaal lezen? Lees dan snel verder.




Veel leesplezier!

Reageer (4)

  • XxFamous

    nel veder :)

    1 decennium geleden
  • barbara

    ik wil heel snel verder lezen dus hup hup plaats de volgende delen!!! (ik heb maar een abo genomen)

    1 decennium geleden
  • Matix

    Verder!!

    1 decennium geleden
  • Inviolable

    liJkt me een leuk verhaal:)

    snel verderrr(A)
    xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen