Foto bij Chapter three, part three: Hard working and some good laughs.

I'm so, so sorry! It's like ages ago, but that's because I didn't really feel well and the amount of comments didn't really help, so yeah. But I'm back and happy! Ik kan nu eindelijk met ervaring schrijven over liefde en verliefd zijn. Ben namelijk nog nooit verliefd geweest en ik heb het eigenlijk alleen maar gehaald uit boeken en alles. Maar ik voel het nu eindelijk zelf en het voelt geweldig haha. Hope you enjoy and please, just leave a comment. Het motiveert me.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (11)

  • Meile

    Hahaha die laatste zin xD
    Leuk bedacht!

    Maar goed, ik hou echt van jouw verhaal <33
    Zij en Louis zullen in mijn ogen altijd het perfecte koppel blijven (flower)

    1 decennium geleden
  • Kaboeki

    Je schrijft geweldig, snel verder! (H)

    1 decennium geleden
  • Nixon

    Whahaha, die laatste zin: ik ging helemaal kapot. :'D
    Zayn is coolie in zijn onderbroek. Dus... lekker zo laten.
    Snel verderr! x

    1 decennium geleden
  • Aplin

    Ahw, poor little Zayny. ): I just love your stories so damn much. They always make me smile like a huge idiot, and believe me, I can be an idiot like a boss. Anyway, I hope everyone is going to be happy in the end. If not, I'm gonna cry. I will.
    Beautiful chapter my love. <3

    1 decennium geleden
  • irwin

    I love this okay.
    Your writing skills are amazing <3
    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen