Die middag zag ik bij de jongens in de studio. Harry en Louis zaten angstvallig ver bij elkaar vandaan en iedereen wierp hen vreemde blikken toe, die ze beide wegwuifden. Ik keek met opgetrokken wenkbrauwen toe. Pas toen Harry, die sinds vanmorgen me niet meer had aangekeken, zijn blik in de mijne haakte wist ik dat hij meer had gedaan met Louis dan alleen praten. Ik grijnsde gemeen toen ik dat opmerkte.
'So, Louis, is Harry a good kisser?' Meteen vlogen zijn ogen naar mij en staarde hij me met open mond aan. Langzaam kleurden zijn wangen schaamrood.
'N-no, I mean, what? Julie- What?' vroeg hij verbaasd, ontzet over mijn plotselinge actie. Ik lachte zachtjes.
'I'll take that as a yes then.' Harry was intussen opgesprongen en greep mijn arm.
'We. Need. To. Talk,' siste hij kwaad en trok me mee. Ik glimlachte lief naar hem. Harry keek me alleen kwaad aan en liet me pas los toen we buiten stonden. Ik keek om me heen, geen gillende fans, alleen maar hekken en bomen. Ik knikte goedkeurend.
'Talk.'
'Julie, what is wrong with you?'
'Nothing, what is wrong with you! You love him, like, duh! He loves you too! What are you afraid of? Tell him, or no, you told him, last night, didn't you! Yes, you did! God, Harry, why didn't you tell me that! So, are you two together now?' vroeg ik grijnsend. Harry staarde me voor een volle minuut raar aan en wendde toen zijn blik af. Zijn wangen kleurden fel rood en hij speelde wat met de armbandjes om zijn arm.
'I don't really know what we are now,' zei Harry zachtjes. Hij leunde tegen de muur en staarde naar zijn schoenen.
'We're not just friends anymore. I don't know what we are.'
'I can't help you with that. I'm sorry. Harry, talk to him about this, he's the only one who can answer your questions.' Harry keek op, hij knikte langzaam en beet op zijn lip. Ik glimlachte bemoedigend.
'Talk about it with him. I'm sure you'll figure it out. I'll be inside.' Zonder hem nog aan te kijken liep ik naar binnen en haalde diep adem. Die jongen was gek.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen