Linked by the Scarf. 11
Vorige keer:
‘Hallo, ik ben Isa’, zegt ze vrolijk.
‘Aangenaam, ik ben Bill. Dit is Tom, mijn lieve kleine tweelingbroertje -‘
‘Broer!’ onderbreekt Tom hem.
‘Broer dus. Dit is Georg en dit Gustav’, zegt hij, terwijl hij ze telkens één voor één aanwijst.
‘Sunehry, aangenaam’, mompel ik. We geven elkaar allemaal een hand en gaan dan zitten.
Deel 12
‘Sunehry! Ben je bijna klaar?’ hoor ik Isa roepen.
‘Ja ja, ben er zo!’ schreeuw ik terug. Ik ren naar beneden en zie dat Isa me bekijkt en een hand voor haar mond slaat.
‘Je ziet er prachtig uit!' schreeuwt Isa uit. ‘Kom haast je. Je mag niet te laat komen op je date’, zegt ze met extra nadruk op “date”.
‘Isa, hij komt me ophalen’, zeg ik lachend.
‘Ah, ga je dan snel nog maar een beetje opmaken’, zegt ze, terwijl ze me de trap terug opduwt. Wanneer ik boven mijn haren nog wat kam, hoor ik beneden de bel gaan. Ik ren snel naar beneden en zie dat Isa met Alessio aan het praten is. Wanneer hij merkt dat ik er ben, kijkt hij me aan en glimlacht. Isa kijkt ons om beurten aan en grijnst. Ik kan zo raden wat ze aan het denken is. ‘Kom, ga nu maar en maak er een leuke avond van’, zegt ze terwijl ze mij tot bij Alessio duwt. Hij lacht en steekt zijn elleboog uit, zodat ik bij hem kan inhaken. We gaan naar buiten met een grijnzende Isa achter ons.
Er zijn nog geen reacties.