Foto bij (24) - wennen

Waar is de tijd...
en trouwens, blijkbaar is dit deeltje 98! ;D

'We zouden dus weer een tour door Europa kunnen doen..ik ben het beu om de hele tijd thuis te zitten.' mompelde hij vanuit de zetel recht tegenover me -denk ik, ik lag weer met mijn ogen gesloten tegen Georg- en waarschijnlijk van op Zinzi haar schoot. Sarah zat altijd op Toms schoot, ik zat bij Georg op schoot, Melody zat bij Gustav op schoot en ...Bill zat bij Zinzi op schoot.. Omgekeerde wereld, zeker? ^-^
'Moeten we dan niet eerst gaan werken aan een nieuw album?' vroeg Tom, misschien was er een tikkeltje verbazing in zijn stem. Bill zuchtte.
'Ik wil op tour, we kunnen teksten schrijven terwijl we op tour zijn.. daar krijgen we altijd meteen inspiratie van..' verweerde hij zich.
'Maar wat gaan we dan spelen? De bekendste nummers?' vroeg Georg. Het was best grappig, omdat hij babbelde voelde ik het trillen aan mijn wang die tegen hem lag. Het kietelde, maar toch lachte ik niet... het zal wel aan de vermoeidheid liggen zeker?
'Waarom niet?' vroeg Bill enthousiast. Georg haalde zijn schouders op.
'Voor mij is het goed, niets leukers dan touren...slechte bedden en non stop met jullie in een bus zijn neem ik er wel bij.' zei hij lachend. Waarschijnlijk rolde Bill of Tom nu met zijn/hun ogen.
'Allemaal goed en wel, maar wat doen we dan met Mini-Kaulitz?' vroeg TOm. Ik knipperde met mijn ogen en ging zuchtend recht zitten.
'Ik kan je nog steeds horen.' mompelde ik zachtjes.
'Het was niet de bedoeling dat je het niet zou horen, het was gewoon een vraag. Eigenlijk hoort die ook voor Sarah...we kunnen jullie twee -oké, eigenlijk drie, maar ik heb Jojo al een tijd niet meer gezien hier. Gisteren wel met Ash, maar anders.. volgens mij wonen die twee bijna samen- toch niet alleen laten hier.' merkte hij op. Ik haalde mijn schouders op.
'Het kan me allemaal niet schelen.' zei ik zacht terwijl ik me liet vallen in de zetel.
'Dus je vind het niet erg dat we je hier laten terwijl je Duits...niet heel erg goed is?' vroeg Tom. ik zuchtte.
'Oké, een babysit die Duits en engels kan zou handig zijn.' mompelde ik.
'Goed, dan...je kan bij mam logeren.' zei Tom. Ik schoot recht. 'wat!?' schreeuwde ik uit.

Reageer (7)

  • Inifinity

    Haha .., Bill is ook zo raar .., zeker een omgekeerde wereld in zijn hoofd!

    1 decennium geleden
  • darksunside

    waarom zijn bill en ik altijd zo vaag bezig
    maar zij mag lekker naar haar veel te lieve mama:P

    1 decennium geleden
  • Aslansdaughter

    lol
    snel verder!!!!!!!!!!

    1 decennium geleden
  • AlreadyGone

    Snel verder!
    x

    1 decennium geleden
  • FallingFaith

    haha, omgekeerde wereld.....
    Snel verder!(flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen