Foto bij Ipod Touch

Tonke die droomt over het krijgen van een IPod touch, zo eentje die Sanne al heeft.

(Tonke POV)

Het is midden september, als ik ineens een zware buikgriep oploop. Ik zat op school. Me te vervelen tijdens de les. Als ik ineens het gevoel krijg dat ik in mijn maag geschopt wordt. na even aanzien hoe het verder zou gaan heb ik me uiteindelijk ziek gemeld. Thuis aangekomen ben ik gelijk mijn bed in gedoken. In 3 dagen sliep ik meer dan in de afgelopen 2 weken. Hoe bedoel je, slaap tekort? Sanne werd al bijna zo wanhopig dat ze vanplan was een prins in te huren om me wakker te kussen.
Maar wat de meeste van jullie nog niet weten. Is dat je van slapen slim wordt ^^. Zaten we op MSN meld Sanne ineens dat ik slimme opmerkingen maak. Dat had ik voor de duidelijkheid al jaaren niet meer gedaan :). Love domheid! Dus mensen die dit lezen. Als je ooit nog eens slim wilt worden. Ga slapen. Goed exuus ook als een docent je betrapt op slapen in de les.
Nou gaat het dus alleen nog maar over mijn very interesting ziek zijn verhaal. Maar mijn droom is nog niet aan bod gekomen. Dus laten we daar maar aan beginnen.
Sommige mensen denken: de meeste dromen zijn bedrog. (zoals dat mannetje die dat zong)
Maar ik vind dat mijn droom uit gaat komen.
Ik ben namelijk dinsdag jarig ^^. En ik wordt dan eindelijk 16. Ik heb natuurlijk wel een scooter gevraagd, maarja die krijg ik niet.. waarschijnlijk omdat ik dan teveel ongelukken zou veroorzaken (A).
Maar goed. Toen ik dus zoveel sliep, droomde ik dat het dinsdag ochtend was, en dat mijn ouders me wakker kwamen maken voor mijn verjaardagsontbijt. Ik liep naar beneden. Ik mocht eerst allemaal pakjes uitpakken.. het waren er echt kapot veel. maar ja in dromen kan alles zeg ik maar :P.
Het waren eerst echt 80 flutcadeautjes, en me ouders hadden dus de Ipod voor het laatst bewaard. En toen maakte ik hem open. En was ik blij :D. Die droom heb ik dus 2 keer gehad. Dat kan dus haast geen toeval meer zijn toch? (A)

Nou dat was de eerste levenloze droom die we aan jullie meededeelde uit verveeling. Geloof mij. Wij blijven jullie achtervolgen met onze levenloze dromen :) Oftewel; Dit wordt vervolgd!.... MUHAHAHAHA

xoxo dreamgirls! (baby)


DROMEN ZIJN GEEN BEDROG!!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen