Hohoho ik ben kabouterplop (':
En er is een nieuw deel van iloveyou xp

"Er is hier iemand verliefd." zei Avril met zo'n dom toontje. "Nietes," protesteerde ik. "Welles." ging Avril erop in. "Nietes," "Welles," "Nietes," "Oké ik stop." antwoordde Avril. "Eindelijk," lachte Robert. "Kom je zeker nog eens terug?" vroeg ik. "Duh, ik kom terug als de lente half is begonnen. En ik stuur je wel een sms." antwoordde hij. "Oké, daaag en een leuke reis." zeiden ik en Avril tegelijk. We schoten terug in de lach en gingen terug naar binnen. "Wat jammer dat hij nu alweer weg is." zei Avril opeens. "Wil je erover stoppen, ik was hem nu juist even vergeten." zei ik geïriteerd. "Jij kunt hem nooit vergeten." begon Avril me te plagen. "Stikt erin." ging ik erop in.


Halverwege de lente.


"AVRIIIIIIIIIIL," gilde ik. "LONDOOOOOOOOOON." gilde Avril terug. "Ik heb een sms gehad, hij is in België." riep ik uit. "België is het land van de romantic vandaag." gierde Avril uit. "Hahaha, heel grappig." zei ik. "Er is er hier eentje zenuwachtig." "Duuh, kip." antwoordde ik. "Dat was dus een belediging." "Waarschijnlijk alleen maar voor de kip." antwoordde ik. "TRUT" schreeuwde Avril. Verwarrend keek ik haar aan, ik moest blijkbaar een raar gezicht getrokken hebben want Avril schoot alweer in de lach. "Oké, ik help je vandaag met de make-over." zei ze uiteindelijk. "Make-over?" vroeg ik verbaasd. "Je haar ziet er niet uit, je moet nodig naar de kapper. Oh en een zomers jurkje zou ook leuk zijn." ratelde Avril door. "Hoho," wou ik protesteren. "De kerstmis is nu nog niet." antwoordde Avril droogjes. "Duh," "Nu niet irritant doen we hebben nog veel werk." zei Avril vastberaden.

Reageer (7)

  • Sunflower

    Next en nou wat vlugger. (:

    x

    1 decennium geleden
  • Umbreon

    haha, droog xD
    snel verder gaan hea (A)
    <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen