Foto bij I really took good care of your girlfriend through the years

Yeah peeps, gaan we er vandaag weer een top 5 dag van maken? Zou wel leuk zijn :Y)

& voor alle nieuwe abo's; welkom! Voel je thuis xD.
Wat vinden jullie trouwens van de Peter POV's? Ze zijn in ieder geval leuk om te schrijven - vooral om hem ook eens 'n gevoelige kant te geven, gheheh xD.

However, check that hot piece humanity in the picture above! Jeremy Sumpter <3. Nu pas besef ik me dat hij ook best een goede Edward Cullen zou kunnen zijn, though. I mean, plamuur zijn gezicht wit, geef de gast een stel lenzen and you have a way more handsomer Edward <3. Alhoewel, dat zou zijn reputatie als vrij flierefluiter aantasten, en daarom is hij juist leuk, niet? Hoe dan ook - met hem zou ik best een middag opgesloten willen zitten in een lift. I wouldn't mind at all, gheheh xD.
Dus; genoeg geblaat, laten jullie een kudo achter en een reactie, love that <3.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (8)

  • Elizabetha

    Ik denk niet dat het écht Dominic is, maar een vermomde Sage.
    Snel verder!

    1 decennium geleden
  • Tucker

    Shame... ik was in slaap gevallen lololol
    maar omg, Dominic wat doet hij ineens daar o.o

    1 decennium geleden
  • Someday

    Ik ben speciaal voor dit hoofdstukje opgebleven, maar ik ben nu echt heel erg moe, en ik heb morgen twee examens, dus ik moet nu echt gaan slapen. Deze ochtend zal ik een extra lange reactie schrijven, I promise. Nighty night!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen