Foto bij Why do you wanna help me out of my problems (Tom lovestory) 81

reacties?

Tom pov:
Je werd wakker van een schreeuw en pakte meteen Demi vast. jij: schatje rustig maar, er kan je niks meer gebeuren. Ze trilde zo hard dat het niet normaal meer was. Ze had echt schrik. Opeens schoot de deur van jou kamer open en zag je Bill staan. Ook hij verschoot toen hij Demi zo zag en kwam meteen op haar af om haar een knuffel te geven. Bill: Jens is al terug naar huis. Wat is er gebeurt? Jij: ik weet het niet.


Demi pov:
Telkens hoorde je het weer en telkens speelde dezelfde scene steeds opnieuw af in je hoofd. Je kon er niet tegen. Je wou niet zwak zijn. Hiermee kwetste je ook de rest maar vooral Tom. Je wou hem niet kwetsen. Je veegde ruw je tranen weg waardoor het zout van de tranen op je schrammen kwamen, wat prikte. Er ontstonden nieuwe tranen in je ogen maar verwoed knipperde je met jou ogen. Je mocht niet terug huilen. Je voelde hoe Tom over je rug begon te kriebelen waardoor je terug rustiger werd. jij: sorry. Tom: schatje toch, wil je er over praten? Je weet dat ik er ben voor je. Je knikte en vertelde hem dan maar wat er juist gebeurd was en je zag Tom boos worden en Bill jou ongelovig aankijken. Tom: jij gaat niet meer naar huis, vanaf nu is dit jou huis. jij: maar Tom ik ben nog geen 18 dat weet je. Tom: dat kan me niet schelen, ze moeten het maar aannemen, morgen halen we jou spullen op. Je knikte en Tom gaf jou een kusje op jou voorhoofd. Je ging terug in zijn armen liggen en Bill verliet de kamer.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen