Yuuki POV.
Het was een doodsaai gevecht en niemand liet je mee vechten. Ze hadden je niet nodig en vonden dat het oneerlijk was. Terwijl jij veel sterker bent dan de anderen. En aan het einde wanneer je thuis bent hoor je dat je huisarrest krijgt. En dat wel voor drie maanden. En het was nou net weekend. Je hebt een maand geleden huisarrest gekregen en nu begin je de verveling pas echt te haten.Lekker, kom je terug uit een wildvreemde dimensie. Krijg je meteen van een emotionele kleuter huisarrest. Je begrijpt niet waarom tadase de baas over je mag spelen. Maar toch zit jij op gesloten in je kamer zonder mobiel, computer, tekenspullen, muziek, Mp4 en enig contact met de buitenwereld. Hij heeft zelfs je televisie weg gehaald. Je mag alleen uit je kamer voor school, de wc of om te eten of drinken. Je had alle leuke boeken die er zijn al gelezen. Al het huiswerk tot de zomervakantie al af. Al geleerd voor al je toetsen en nog steeds mag je niets anders doen dan vervelen. Tadase:' Yuuki, ik heb thee en koekjes voor je.' Ik wil geen thee of koekjes. Ik wil mijn vrijheid terug. Tadase:' Dat krijg je pas als je stopt met dat kinderachtige gezeur van je.' Ik mag zelfs nog geen eens mijn vriendje zien. Ik heb al mijn huiswerk tot de zomervakantie al af, ik heb alle leuke boeken die er tot nu toe bestaan al uit gelezen en al mijn leerwerk af. Wat kan ik dan doen? Tadase:' Er staat een mand met wol, dan ga je toch breien.' He, dat jij dat in je vrijetijd doet betekent niet dat ik het ook moet doen. Ik kan het zelfs nog geen eens. Zels mijn chara's kunnen niet meer tegen de verveling. Nicole:' Je moet nu niet ons er bij betrekken. Jij kreeg huisarrest.' Rose:' Ja, zelfs ik mag mijn vriendje niet meer zien. En hij woont hier in huis.' Hou op met dat gekibbel. Tadase:' Chara's, jullie zijn vrij. Yuuki, jij blijft op je kamer en gaat haken of breien en anders je vervelen.' Ik haat je! Jullie mogen gaan meiden. Je pakt de breinaalden en gaat mokkend beginnen. Je had hiert dus echt geen zin in, maar er was niets andrs te doen. Ichijou, was terug naar zijn eigen dimensie en je mocht nog niet helpen met de X-eggs. Na drie uur gebreid te hebben komt Tadase je halen voor het eten. Je geeft hem de breispullen en je vliegt haast naar beneden. Je was nog nooit zo blij geweest om te mogen eten. Eenmaal beneden aangekomen zie je dat al je vrienden er zijn. Zelfs die uit de andere dimensie. Tadase:' Ik denk dat jij je lesje wel geleerd hebt. Je bent vrij. En hun zijn hier, omdat er vanavond een schoolfeest is en Nagihiko en ik iets te veel gekookt hebben. Dus tast toe allemaal.'

Reageer (3)

  • Crosszerya

    Haha echt grappig en leuk je verhaal! Snel verder dus!
    vampire knight and shugo chara(H)

    1 decennium geleden
  • Sofix

    Love it(H)
    Snel vdr!!!

    1 decennium geleden
  • Allysae

    whahahah epic
    snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen