Foto bij Sixty-Five

*Zoey Miller

Ik wist niet wat ik moest zeggen, dus ik zweeg en keek hem gewoon aan. 'Oh, zo...' begreep Zayn schijnbaar. 'Wat?' vroeg ik.
'Ik snap het al: jij bent verliefd op hem, hij heeft je gekust maar heeft niets gezegd over een relatie en sindsdien weet je niet goed meer wat te denken, toch?' Ik knikte nogal verbaasd. 'Hoe weet je dat?' 'Ik ken Harry al een tijdje.' 'Oh...' In een klap was ik weer met beide voetjes op de grond beland, het kleine sprankje hoop dat ik had, de zwakke droom achter in mijn hoofd waar Harry zo meteen naar me toe kwam gelopen, me kuste, waar iedereen het kon zien en me vertelde dat hij van me hield en dat Mell naar de maan kon wat hem betrof, terwijl Liam achter ons stond en ons het beste toewenste werd weer snel weggeholpen door hetgeen ik kon afleiden uit Zayns woorden. "Ik ken Harry al een tijdje". Wat bedoelde hij? Had hij dit dan al eerder gedaan? Meisjes voor de gek houden? Ik beet op mijn onderlip en staarde naar mijn voeten. Zayn merkte het en probeerde snel zijn woorden goed te praten. 'Nee, Zoey, ik bedoel dat...' Zayn aarzelde. 'Dat hij dit al tien keer eerder heeft gedaan? Dat ik niets voor hem beteken en dat ik maar moet verder dromen maar dat ik wel realistisch moet blijven, want hij kan zo veel beter krijgen dan mij?' Hij schudde zijn hoofd. 'Nee, dat bedoel ik juist niet, ik-' hakkelde hij voort. 'Hou toch op. We weten allebei dat dat precies is wat je bedoelt.' onderbrak ik hem. Ik zuchtte en staarde naar Harry, die geen aandacht meer aan ons schonk en nogal overdreven met het meisje stond te flirten. Een bijtend zuur klampte zich vast in mijn borstkas en leek me langs binnen te verteren. Ik wendde snel mijn blik af naar mijn schoot toen hij weer in mijn richting keek en realiseerde me wat een enorme sukkel ik was. Liet ik hem me dit echt aan doen? Als een andere jongen dit bij me had geflikt had ik allang een of andere wraakactie opgezet, waarom was dat dan zo moeilijk bij Harry? Ik balde mijn vuisten vechtlustig. Ik had er genoeg van. Wat dacht hij nu? Dat ik dit gewoon allemaal zou slikken zonder iets terug te doen? Zo was ik niet en als hij zo wou spelen, mij best, dan gingen we zo spelen.

Sorry dat ie weer zo lang duurde, ik mocht niet op de laptop met mijn hersenschudding :(

Reageer (8)

  • harrystylesO

    veel beterschap, what a bitches trouwens! sjezus!veel succes xoxo harrystylesO

    1 decennium geleden
  • SquirrelLove

    verderverderverder!<3
    beterschap!

    1 decennium geleden
  • Picasso

    meermeermeer :Y)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen