Foto bij Her heart stops beating

Goodmornin' !

Dit stukje heb ik al eerder helemaal klaar gemaakt zodat ik het zeker wist dat ik het kon activeren, speciaal voor jullie :). Nou zijn jullie er klaar voor? Klaar voor het stukje wat mij heeft laten huilen? Laat weten wat je ervan vindt, ben benieuwd :)! Waarschijnlijk ben ik gewoon een jankneus xD.

Naar aanleiding van jullie reacties op het vorige hoofdstuk; dit is nog lang het einde niet! Ik bedoel; we zitten in Neverland, daar is alles mogelijk :). Ik heb zojuist nog een klein stukje aan dit hoofdstuk toegevoegd omdat ik bijna moest huilen om jullie reacties xD. Het wordt allemaal verklaard in het volgende hoofdstuk :)!

Oh ja, & we staan op twee in de top! De hele opchtend al met 20 kudo's! Echt you guys are great :D!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (7)

  • Slughorn

    Okee..
    Je hebt mij ook aan het huilen gekregen..
    En ik huil niet snel bij verhalen!
    Bij films is dat makkelijker, maar verhalen best lastig!
    Dus complimentjes:)
    snel verder^^

    1 decennium geleden
  • Spotgaai

    Nawh!
    'Wat heb ik te verliezen? Mijn leven? Graag zelfs'
    Op een of andere manier vond ik dat het ergst. Crap. Ik huil. En ik moet zo naar school -.-
    Nja, het was echt een heeeel erg mooi hoofdstukje =)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen