Hoofdstuk 23
Het is vakantie. Ik en Cynthia hadden en een week zitten plannen van wat we gaan doen.
Na lang praten zijn we erover eens geworden dat we naar Madurodam zouden gaan. Toen het eindelijk daar was dat we zouden gaan haalde ik Cynthia op. We liepen samen naar de bus die ons naar het station zou brengen, vervolgens zouden we het laatste stukje lopen.
Omdat het een redelijk tijdje rijden is heb ik wat gezelligheidsspelletjes meegenomen voor onderweg.
In de trein gebeurde er iets wat ik niet verwachtte. We zaten te praten over hoe onze toekomst er later uit zal zien.
Cynthia; 'Ik wil 3 kinderen en geen vaste baan hebben, verder wil ik regelmatig iets doen voor een goed doel'.
Ik: 'Toevallig wil ik ook 2 of 3 kinderen en een baan als medewerker ICT. Als ik een bonus krijg ben ik van plan om het ook aan een goed doel te schenken'.
Toen ik klaar was met mijn toekomst, vroeg Cynthia mij iets waar ik redelijk van schrok, ik had het totaal niet verwacht. 'Stefan... Wil je verkering?'. Het was druk in de trein dus toen iedereen dat hoorde keek iedereen om, naar ons. Ik was geschrokken dus moest ik het allemaal laten zakken. Uiteindelijk zei ik Ja.
Op Bestemming:
Na ongeveer een uurtje te hebben gereisd waren we eindelijk bij Madurodam. We kochten een kaartje, en gingen naar binnen, zoals iedereen wel weet waren er allemaal bestaande gebouwen maar dan iets kleiner.
Daar het feit wou bestaan dat we iets hadden liepen we hand in hand. We gingen naar Madurodam omdat alles was vernieuwd, aan de hand daarvan hebben we besloten. Er was van alles te zien, De Dam, Paleis Noord-Einde, Schiphol, rijdende auto's treinen en boten. Het was erg gezellig. Al snel hadden we alles gezien en gingen we weer weg, omdat het een gezellig was besloten we om naar Amsterdam te gaan en daar wat te eten. Of te wel: MC Donalds /
vrouwen moeten regelmatig naar de wc.Of dat echt is of niet zullen we nooit weten. Maar wat deed Cynthia; ze vroeg of ik mee wou naar achter het gebouw... Om haar niet teleur te stellen ging ik met een ongemakkelijk gevoel mee. Toen we achter het gebouw waren draaide Cynthia zich opeens om, we zoenden.
We moesten niet al te laat weer thuis zijn omdat dit het laatste dag was morgen moesten we weer naar school. Daarom gingen we weer om 18.00 uur naar huis.
Er zijn nog geen reacties.