Aflevering 4 de gevarenzone
'Welkom Ardian en Morten bij de gevarenzone het is voor jullie de eerste keer en ook de laatste keer voor iemand van jullie. Dit is de schiettent tegen betaling kun je hier op dingen schieten en als je genoeg punten hebt krijg je een prijsje. Dit is jullie opdracht jullie moeten 100 punten schieten in deze speciale versie we hebben dingen vervangen. Nu zijn jullie medekandidaten en afgevallen kandidaten de schietschijf. De overgebleven kandidaten mag je niet raken dat is 10 punten eraf, raak je jezelf dan is het 50 punten eraf, raak je je gevarenzone tegenstander dat is 50 punten en raak je 1 van de 3 afgevallen kandidaten dat is 25 punten. Ook zijn er de vlaggen het is de bedoeling dat je de vlaggen wegschiet die niet erbij horen dus die niet bij 1 van de kandidaten hoort. Hier moet je wel de afgevallen vlaggen laten staan. Voor elke vlag die je neerschiet krijg je 15 punten. Schiet je de verkeerd is min 15 succes Morten jij begint'.
Hij schiet meteen de vlag van Servie eraf, daar komt Irena vandaan helaas min 15 punten.
Ardian schiet de vlag van Polen weg en dat is goed + 15
Morten schiet Erik eraf die is afgevallen 25 staat nu op +10
Ardian raakte Nahini per ongeluk -10 staat op + 5
Morten schiet Fleur eraf ook - 10 staat nu op 0
Ardian schiet nu Pieter-Bas weer - 10 staat op - 5
Morten schiet Marcello weg +25 staat op +25
Ardian is aan de beurt en schiet zichzelf eraf -50 staat op -55
Morten is weer hij schiet de vlag van Rusland en die hoort er niet bij +15 staat op +40
Ardian schiet nu de Italiaanse vlag en dat is +15 staat op -40
Morten schiet zichelf -50 staat op -10.
Omdat dit te lang duurt plaatsen we 2 poppetjes degene die de andere zo snel mogelijk weet neer te schieten wint.
Omdat Morten 30 punten voor staat mag hij als eerste 3 keer schieten.
Hij schiet meteen raak en Ardian ligt uit de wedstrijd.
'Helaas Ardian we moeten afscheid van je nemen hoe vond je het'.
'Heel zwaar dit had ik niet verwacht helaas dat het hier moet eindigen had graag naar het andere park gewild maar dat mocht niet baten'. Ardian nam afscheid en verliet Expeditie Disneyland.
'Nog 6 kandidaten over wordt het
Nahini de receptioniste uit Engeland.
Irena de product promoter uit Servie
Sofia de kabelinstallateur uit Gibraltar
Morten de waterverkoper uit Denemarken
Fleur de serveerster uit Frankrijk
Of Pieter-Bas de bartender uit Belgie
In de volgende aflevering gaan we opzoek naar de fastpassen tot snel'.
Wie denken jullie dat de afvaller is schrijf het in een reactie
Reageer (1)
super snel verder
1 decennium geledenen heb geen idee maar denk sofia vraag niet waarom denk het