Eva heeft een lichtje gezien in het hol, ze kruipt erheen...

"Eva, kom terug!" Denise kijkt hopeloos naar de steeds verder wegkruipende Eva.
Eva let alleen op het licht. "Evaaaaah!" Anika's woorden klinken huilend. "Evaaah!"
"De uitgang!" roept Eva uit. Ze wijst naar een bordje waar 'Exit' op staat. "ik denk het niet. Te simpel." Is Denises reactie. Eva raakt het aan. Een enorme lichtflits omhult hun drieën. "Hellup?" weet Anika nog uit te brengen.

Even later is Eva verdwenen. Denise kijkt rond. "Eva, eevaaah?" Ze horen niets. "Misschien is ze wel terug in de echte wereld?" Anika kijkt Denise aan. Ze is niet goed zichtbaar in het donker. "Misschien wel..." reageert ze alleen maar. "Ik hoop dat ons dat ook lukt..."

"Misschien moeten we met zijn drieen tegelijk de poort aanraken?" Anika kijkt naar Denise. Die zegt niks. Een flits schiet voor hun ogen langs. Eva staat er. "Ik kon jullie niet alleen laten." zegt ze. "Laten we een uitgang zoeken! Ik heb gemerkt dat elke uitgang maar èèn keer gebruikt kan worden." Anika omhelst Eva. Zo blij is ze.

"Ik denk dat die draak al weg is..." Denise kijkt de anderen aan. "Zullen we?"
"JA!" zeggen Anika en Eva, En ze kruipen het hol uit.

Reageer (1)

  • Snowfox

    En is ie er nog?
    (ik ga lezen!)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen