One Shot ~ Cameron Quiseng
Enjoy! x
Ik wou vandaag, op deze prachtige zomerdag, voor het eerst eens surflessen gaan nemen. Dat was omdat ik eigenlijk wel al wou gaan surfen, maar vooral omdat een vriendin heeft gezegd dat er een knappe gast les geeft. Daarom sta ik hier nu op het strand, te wachten op de surfleraar. Ondertussen had ik wel niet zo knappe jongens gezien, maar toen kwam een andere jongen naar me toe. "Hi, I'm Cameron Quiseng, the surf instructor." stelde hij zichzelf voor. “"Hi, I have to say this is really the first time I do this." Waarschuwde ik hem terwijl we samen naar de zee liepen. "No problem. I'm here to help you." Zei hij met een lieve lach. Hij is inderdaad hot! Nu had ik pas door dat hij 2 surfborden bij zich had. Hoe kon ik dat nu niet eerder zien? We liepen tesamen in de zee. Dan legde hij een surfbord voor me neer. Hij legde me de basisdingen uit en deed het dan eens voor. Ik begon stilaan zenuwen te krijgen omdat ik wist dat ik me belachelijk ging maken voor zijn ogen. Hij hield het surfbord voor me vast. "Get on the board."
"Hold it really thight please." Zei ik terwijl ik er probeerde op te geraken. Natuurlijk mislukte het en viel ik er van. Cameron lachte eens. "Try it again. It wasn't that bad."
“It wasn't that bad? I fell off the board." Zei ik en kletste water naar hem toe. "Hey! Don't do that! It's not my fault you're so clumsy." Plaagde hij me. "I'm not clumsy!" Lachte ik terwijl ik weer op het surfbord kroop. Ik voelde zijn handen om mijn been. "Try to stand up."
"You gotta be kidding me." Zei ik zachtjes terwijl ik probeerde recht te staan.
"You're doing fine." Kalmeerde hij me. Maar toen viel ik weer van het surfbord recht tegen hem aan. We gingen samen kopje onder. "Oh my god Cameron! I'm so sorry." zei ik weer boven water. Toen merkte ik op dat hij me heel dicht tegen zich aan had. "I'm sorry." Zei ik opnieuw en ging vlug uit zijn armen. Cameron lachte en zei "Don't worry, I'm fine!"
"Now that I think of it, it's your fault."
“What? Why is it my fault?”
“I’m doing fine? Yeah sure.” Het sarcasme droop er gewoon vanaf. "You were doing fine! Again, it's not my fault you're so clumsy..." Ik rolde met mijn ogen en zei : “I am NOT clumsy.”
“Yeah sure.” Zei hij lachend.
“Oh, just drop it and get back to the surf lessons yeah?” En zo ging het een tijdje door. Ik die telkens van het bord viel en Cameron die zei dat ik een kluns ben. Uiteindelijk na iets meer dan een uur besloten we te stoppen voor vandaag. We gingen morgen dan verder gaan met de les. “Euhm, there is a camp fire tonight, here at the beach. Would you like to come?” vroeg Cameron toen ik mijn surfbord had afgegeven. “Euh, yeah sure. Seems like fun”, antwoorde ik met een glimlach. “When does it start? And who’s gonna be there?”
“Around 8pm. And I know my friends Zach, Michael and Nathan are gonna be there. Knowing them they’ll probably ask a lot of girls so yeah… You could ask one of your friends to come to if you want?”
“Okay, I’ll be there. And my best friend is on a vacation so it’s just gonna be me.”
“Okay then. I’ll see you tonight.”
“Yeah see you tonight. Bye!”
Zodra ik thuis was, nam ik mijn gsm en opende een nieuw bericht. Ik begon vlug te typen :
‘Hey, guess what?! You were right! The surf instructor is such a hottie! He invited me to a camp fire with his friends tonight (: It’s a shame you’re not here right now, I bet his friends are very cute 2 (; Miss you crazy girl! X’
En verzond het dan naar mijn beste vriendin. Niet veel later kreeg ik een sms terug.
‘Oooh sounds like fun! Get in there girl!! (; And yes, such a shame ): You better take pictures for me! Miss you 2 girlie! X’
Ik lachte even omdat ik wist dat ze zo ging reageren. Ik zend een sms terug waarin ik zei dat ik zou proberen foto’s voor haar te nemen en smeet men gsm dan op men bed. Ik had nog zeker 2 uur de tijd voor me klaar te maken dus ging ik beneden nog even tv kijken. Er was niets op tv dus liet ik het maar staan op Spongebob en ging toen naar de keuken om een paar boterhammen klaar te maken. Eenmaal ik ze op had gegeten en de afwas had gedaan, was er al een halfuur voorbij. Wetend dat ik een lange tijd onder de douche zou staan, ging ik terug naar boven waar ik mijn kleren klaarlegde voor het kampvuur. Een wit T-shirt waarop er met grote zwarte letters ‘Say It Out Loud’ op stond, daarop een trui van Roxy met op de achterkant de letters ‘It’s Always Better To Surf’ en daaronder een simpele jeans. Ik legde ze klaar op mijn bed en ging daarna naar de badkamer om een lange douche te nemen.
Toen ik helemaal aangekleed was, mijn haar had gedaan en een beetje make-up op had, was het 20 voor 8. Ik zei toch dat ik een lange douche ging nemen… Aangezien het een kwartiertje lopen was naar het strand, besloot ik dat het best was om nu al te vertrekken. Ik deed vlug mijn zwarte Vans aan, nam mijn sleutels en gsm, deed de deur achter me dicht eenmaal ik buiten stond en vertrok dan naar het strand.
Het duurde toch iets langer dan verwacht omdat ik een oude vriend was tegengekomen, maar om 10 na 8 was ik er dan toch. Vanuit de verte zag ik Cameron al staan en ik kreeg direct een glimlach op mijn gezicht. Hij had een simpele grijs/witte T-shirt aan en een donkergrijze jeans met zwarte All Stars. Simpele outfit maar hij zag er toch ongelooflijk hot in. “Hey Cameron.” Zei ik zodra ik dicht genoeg was. “Hey! You made it! looking good” Hij toverde die ‘breathtaking’ glimlach weer tevoorschijn en oh god, waarom was hij ook cute?! Juist op het moment dat ik mijn mond opende om iets terug te zeggen, verscheen er een andere jongen met bruin haar en blauwe ogen. Nog zo’n hottie. ”Hey man, we’re gonna sing some songs. You coming?” Toen pas leek de jongen door te hebben dat ik er ook stond. Hij stelde zichzelf voor als Zach en vroeg dan hoe ik Cameron kende. “He’s giving me surf lessons.” Beantwoorde ik met een glimlach. “Oooh, so you’re the girl Cameron can’t shut up about!” Ik keek hem verward aan maar voor ik kon vragen wat hij er mee bedoelde, sloeg Cameron Zach op zen hoofd en zei toen: “Don’t listen to him. Come on.” Hij nam men hand vast en sleurde me mee naar de rest waar iedereen in een cirkel in het zand zat rond het vuur. Ik stelde me aan iedereen voor en ging daarna naast Cameron zitten. Ik nam vlug foto’s van Michael, Nathan, Zach, Dillon, Brent en al de rest van de jongens voor mijn vriendin en stak dan men gsm weer weg. Nathan en Cameron toverden allebei een gitaar tevoorschijn en begonnen er op te spelen. Michael zat mee op de maat met zen handen te ‘drummen’ op zijn benen en uiteindelijk begon Zach ook te zingen.
“Hey Princess
In a white dress
Chuck Taylor's
Got me obsessed
Wanna see you, so where can we hang out?
Hey Princess in a contest
You're the queen and you own the rest
Someday we're gonna take the crown”
Wow! Wie had gedacht dat hij zou goed kon zingen?! Het was geweldig. Toen het liedje gedaan was begon iedereen te applaudisseren. “Wow, that was great! Did you write the song?” Vroeg ik aan Zach. “Thanks, and yeah we all did. Michael, Nate, Cameron and me.” Antwoorde hij met een glimlach. “You guys should inter a contest or something! I’d definitely vote for you.”
“Haha thanks, good to know that we already have a number one fan.” Terwijl Cameron dit zei, knipoogde hij ook nog eens naar mij en holy mother of god, what were we talking about? Ik schudde onopgemerkt even mijn hoofd om me weer te focussen. Die gast deed echt iets met mij.
Rest van de avond was heel gezellig. De jongens hebben nog een paar liedjes gespeeld en we hebben ook nog marshmallows geroosterd. De tijd ging ook veel te snel en voor ik het wist, was het tijd om naar huis te gaan. Cameron had voorgesteld om met me mee te wandelen naar mijn huis en hoe kan ik daar nu nee tegen zeggen? We praten een beetje over alles en ook weer veel te snel waren we bij mijn thuis aangekomen. “Well it was fun. Your friends are really great.” Vertelde ik hem met een glimlach. “Yeah, I had fun too. And they’re awesome but maybe next time it can be just us two?” Wacht, zag ik dit goed? Was Cameron Quiseng verlegen? “Euh yeah, I’d like that.” En natuurlijk moest ik nu weer beginnen blozen. Ugh! “Great! Euhm, I guess I’ll see you tomorrow then, at the surf lessons?” God, hij moest echt eens stoppen met zo te kijken of ik val echt nog eens flauw. “Yeah, see you tomorrow.” Ik gaf hem een zoen op de wang en ging dan vlug naar binnen. Door het klein raam naast de deur zag ik hem zijn wang aanraken met die glimlach van hem, voor hij langzaam verdween uit mijn zicht. That boy is gonna be the dead of me.
2 maanden later werden we een koppel. 1 jaar later en Cameron, Zach, Nate en Michael werden beroemd over heel de wereld als de band ‘Allstar Weekend’. 2 jaar later vroeg Cameron mij ten huwelijk en 1 en een half jaar later kregen we een dochter. Guess you could say we lived happily ever after ~
Reageer (2)
Amazing one shot!!!! Je bent er wel vergeten bij te zetten dat ik met Zach trouw... JUST KIDDING!! I love it!!! ALLSTAR WEEKEND IS THE BEST!!!
1 decennium geledenI love it Dankjeweeeeel xx
1 decennium geleden