Lees eerst de vorige hoofdstukken voor je aan deze begint (A)

Delilaaaaaaaaaaaaaaaaaaah !
Het is nu 9 uur 's ochtends en ik ben al een uur op. Het is echt ongelofelijk hoe zenuwachtig één persoon kan zijn. Ik heb al 4x mijn kleding omgewisseld! Waarom zijn dates zo ingewikkeld en waarom kan alles fout gaan. Ik weet niet of ik nou pumps aan moet doen of niet ? Straks val ik op mijn gezicht als ik hem zie ! Dan lacht hij me vast hardstikke uit! I'm soo exited! Ik ga gewoon kiezen. Ik doe een blauwe spijkerbroek aan en zwart topje. Lekker simpel daar kan ook niets mis mee zijn. Oke ik ga douchen, mijn haren wassen, mijn laatst gekozen kledingsetje proberen, opmaken en dan maar wachten op zijn smsje.

xx Jade
PS; Ik schrijf je zo spoedig mogelijk na de date!

Delilah!
De date is geweest en ik voel me fantastisch.
Er is niks misgegaan en het was super gezellig. In het begin durfde ik niet veel te zeggen, gelukkig praatte Dev wel. Ik kreeg dus om 12 uur een smsje. Ik zat al een uur klaar en mijn moeder vroeg 3x waar ik nou op aan het wachten was. Toen ik opsprong bij het smsje was ze al helemaal nieuwschierig. Maar ik heb haar toch niks verteld. We hadden om half 1 afgesproken in een cafétje maar ik vond het fijner om 10 minuten eerder te zijn. Ik wilde aan een tafeltje gaan zitten. En toen bleek het dus dat Dev er ook al zat. Hij was in een hoekje gaan zitten bij het raam en zwaaide naar me. Dus ik ging tegenover hem zitten en we hebben 3 cola's gedronken. Om 3 uur vroeg Dev of ik bij hem kwam avondeten. Ik durfde geen nee te zeggen. Maar ik heb een bloedhekel aan eten. Vooral bij iemand anders thuis. Maar ik was toch meegegaan. 'voor Dev.' Dacht ik steeds. Bij dev thuis is alles zo gezellig! We hebben friet gegeten. Jammer genoeg! Weetje dat er in 1 opscheplepel friet wel 150 calorieën zitten. En dan nog iets. Je eet natuurlijk niet alleen friet dus ik moest er nog een kroket bij nemen. Dat werd in het totaal dus 451 calorieën voor één avondmaal. Dat word dus meer sit-ups dan normaal vanavond.
Het was wel heel gezellig hoor en we gaan volgende week naar de bioscooop!
xx Jade

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen