Foto bij Battle 1.1

Jake grijnst bij het horen van de bandnaam. 'Perfect. We gaan hem laten boeten.' Ik knik. Dat is precies wat ik bedoelde. 'Weet je het zeker, Demi?' vraagt Lisanne nog met enige twijfeling in haar stem. 'Ja.' zeg ik, zonder pijn. Ik ga hem altem boeten. Eerst zegt hij dat hij van me houdt, en de volgende seconde gaat hij ervandoor met een ander.
'Ik denk dat we al weten waar het eerste lied over zal gaan?' zegt Jake, die er duidelijk van geniet. Ik kan hem niets kwalijk nemen, hij mag Harry te grazen nemen. Ik knik, en mijn mobiel gaat. Ik zucht geïrriteerd.
'Wat is er, Louis?' vraag ik als ik opneem.
'Je moet naar me luisteren! Het spijt me echt zo erg!'
'Doei Harry.' Alsof ik bang ben dat hij uit de telefoon zal springen, zo snel hang ik op. Wat zielig, met Louis' mobiel bellen omdat ik anders niet opneem.
'Demi,' Ik kijk op naar Lisanne. 'Moet je niet gewoon naar hem luisteren. Ik weet dat het pijn doet, maar je kan het proberen.' 'Nee.' sis ik snel. 'Nooit. Hij heeft het verpest en hij heeft al zijn beloftes verbroken.' Ze knikt begrijpend. 'Laten we dan maar beginnen met schrijven. Waar moet het over gaan?' vraagt ze. Met een diepe zucht laat ik me op een stoel zakken. Weer trilt mijn mobiel. Zayn dit keer. 'Oke, luister Harry,' begin ik al kwaad. 'Ga nou niet zielig doen en telkens met iemand anders zijn mobiel bellen.'
'Juist, Demi, ik ben Zayn.' Hoor ik.
'Oh. Sorry Zayn.' Ik hoor hem grinniken en daarna zijn keel schrapen.
'Ik belde eigenlijk om te zeggen dat je de tv aan moest zetten en dat je niet alles moest geloven wat ze zeggen. Maar ik denk dat als je al zo opneemt dat het al te laat is.'
'Jup, veelste laat. Hij heeft het verpest en hij zal ervoor boeten. Zeg maar tegen hem dat hij alles kan proberen, maar dat niets helpt. Sorry, maar ik ben nu bezig met mijn band.' Ik hoor hoe Zayn zucht. Hij snapt dus dat het hopeloos is.
Oke, nou. Succes met je band dan maar. Ik zie je nog wel een keer.' En dan hangt hij op. Ik kijk naar band. 'Iemand ideetjes voor de tekst?' Maar ze schudden hun hoofd. Ik zucht. 'Misschien een andere keer. Zullen we maar ergens wat gaan eten?' stel ik voor. Enthousiast staan ze op. 'Ik stem voor pizza!' roept Jake gelijk.

Reageer (5)

  • Lakoyaa

    Ik heb juist pizza gegeten :D Ok, niet interessant xd Snel verder! :D xx

    1 decennium geleden
  • YourLittleEl

    hahah i <3 pizza to ;D
    xxx

    1 decennium geleden
  • PurpleCandy

    Haha Abo erbij!
    Ben het verder met 1Dforlife eens (:
    Snel verder!

    1 decennium geleden
  • AcceptYou

    GO NAAMGENOOT!!! Ja, luister naar Lisanne... Dat moet je altijd doen, nar Lisanne luisteren. Lisanne is ontzettend verstandig en lief en intelligent en soms een beetje gek... (dit is te droog)

    I love it, dus snel veder!!

    1 decennium geleden
  • Yestherday

    Super<3
    Lovee it, ik deed een vreugde dansje toen ik zag dat er een nieuw hst was.
    Demi is ook een beetje koppig, maar ik zou ook zo zijn
    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen