Back to the Past. 9
Vorige keer:
‘You naughty naughty boy’, grijns ik. Hij grijnst terug en drukt opnieuw zijn lippen op de mijne. We laten ons even gaan en dan moet hij vertrekken. Wanneer hij zijn kleren aanheeft, buigt hij nog even over me heen en drukt zijn lippen op de mijne. Hij kijkt me lief aan.
‘Ik hou van je’, zegt hij, dan staat hij terug recht en verlaat mijn huis. Ik val achterover in de zetel en staar naar het plafond. Ik kan mezelf wel vervloeken. Waarom doe ik dit? Eigenlijk is het antwoord nogal simpel. Omdat ik van hem hou, maar dat is zo moeilijk te accepteren.
It feels good to be with you.
De dag verloopt maar moeizaam en van Bill heb ik niets meer gehoord. Ik ruim hier en daar wat op, eet en was af. De normal stuff dus. Ik zit wat achter mijn computer te surfen. De verzorging van Rasta. Het is alweer een eeuw geleden dat ik die eens geborsteld hebt. Ik neem hem vast en pak dan de borstel. Na hem gekamd te hebben, laat ik hem los en leg de borstel weg. Voor de rest van de dag, lig ik gewoon in mijn luie zetel naar de televisie te kijken.
De volgende dag gaat al vroeg de wekker. Ik sta op en maak me klaar om te gaan werken. Ik geef nog snel Rasta te eten en neem een appel. Ik doe snel mijn vest aan en neem mijn tas. Dan blijf ik stokstijf staan. Ik draai me om en kijk naar de kalender. Zaterdag 11 april. Het is weekend! Ik zucht extra luid en smijt mijn tas weer in de zetel. Ik doe mijn vest terug uit en smijt die eveneens in de zetel. Ik strompel naar mijn bed en laat me erop vallen, hopend dat ik zo weer in slaap val. Als ik na een halfuur gewoon in bed heb liggen nietsdoen, sta ik recht. Dan maar televisie kijken. Enkele uren verstrijken en Rasta is ondertussen al naast me in de zetel komen liggen. Als ik hem aai, maakt hij lieve knorgeluidjes en spint hij. Dan hoor ik mijn mobiel afgaan. Ik stop het aaien waardoor Rasta wat gromt en zich wat verder van me in de zetel gaat leggen. Ik sta recht en neem mijn mobiel van de tafel. Een berichtje van Bill. Ik open het en begin te lezen.
‘Hey, is het goed als ik vanavond naar je toe kom? Dan kunnen we misschien gezellig een filmpje bekijken? x Bill’ Een enorme glimlach komt tevoorschijn op mijn gezicht. Zo snel als ze kunnen, gaan mijn vingers over de toetsen.
‘Natuurlijk, ik wacht op je. x Amélie’ Ik leg mijn mobiel op het bijzettafeltje en ga gemakkelijk in de zetel liggen. De dag gaat sneller voorbij dan ik dacht. Ik eet ’s middags. Kijk televisie. Ruim wat op. Heb me gedoucht. Rasta eten gegeven. Niet erg veel speciaals dus. Om acht uur gaat de bel. De zon is bijna onder dat maakt het wat romantischer. Ik zweef zo goed als naar de deur en open die. Bill staat breed glimlachend voor me. Ik heb de deur nog maar net gesloten of proef ik zijn lippen al. Ik sluit mijn ogen en open mijn mond, wanneer ik zijn piercing voel. Een onbeschrijflijk geweldig gevoel gaat door me heen. Ik voel zijn handen op mijn kont. Mijn armen leg ik in zijn nek. Zijn tongpiercing geeft alles nog een beetje extra pit. Langzaam los onze lippen weer van elkaar en kijken we elkaar aan. Bill glimlacht breed en drukt nog een klein kusje op mijn mond. Daarna trekt hij me mee naar de zetel en dwingt me te gaan zitten.
‘Ik heb een leuk filmpje meegenomen. Lekker romantisch’, zegt hij. Ik kijk hem lief aan en kijk toe hoe hij de dvd in de dvd-speler steekt. Daarna komt hij naast me zitten en drukt op ‘play’. Tijdens de voorfilmpjes zitten we maar wat te klooien en lig ik dicht tegen Bill aan. Zijn hand ligt op mijn rug en gaat heen en weer als de film begint. Ik heb mijn hand op de binnenkant van zijn been gelegd. Samen genieten we van de veel te romantische film. Lekker dicht bij elkaar.
Reacties?
Reageer (1)
Hééél erg snél verder bitteeee!
1 decennium geledenIk eis het!
Of ik kom je vernerden(nerd)
Xx.