Hoofdstuk 24
Ik was zenuwachtig om wat Tobias en Flip wouden zeggen ze deden er geheimzinnig over wat vreselijk irritant was. 'oeh wij weten meer dan jij denkt' Ik probeerde het uit hun te krijgen maar ze verroerden geen kick. Zou het over Azize gaan ik weet het niet. Meike is echt een bitch aan het worden vooral met die Linda die nu altijd bij haar staat echt vreselijk gewoon. Die Linda lijkt me echt niet aardig ze doet zo sneaky tegenover mij als ze staan te praten en ik loop langs stopt ze opeens met praten alsof ze over een aanslag praten maa goed ik heb Meike nog steeds als buurmeisje. Die middag zat ik met Tobias en Flip op het schoolplein beetje aan het hangen, ze vertelden alles over hoe stom de leraar Natuurkunde wel niet was. Ik praatte er overheen want ik wilde weten wat ze te vertellen hadden over Azizie denk ik, uiteindelijk gingen ze het me vertellen. 'Luister Marc je weet wel je werkt in de winkel van de vader van Irmak en Azize en Azize vindt dat erg leuk daarom' Tobias viel Flip in de rede. 'Azize is smoorverliefd op je in de klas praat ze alleen over jou ze wil kinderen met je ze wil samenwonen met je zo dat je dat weet'. Ik was in shock ik wist even niks te zeggen ik stond op zei tegen Tobias en Flip dat ik even naar de wc moest. Liep naar de aula ging op een stoel zitten. Ik kon nergens meer aan denken ik werd verlost van de schoonmaker die zei dat de school ging sluiten ik had een halve dag aan lessen gemist door dat ik verliefd ben op Azizie.
Er zijn nog geen reacties.