Foto bij 5.

Hier is weer een stukje.
Sorry maar dit stukje is echt heel slecht
beloof dat het volgende stuk beter wordt.

Ik werd wakker de zon scheen aldoor de gordijnen. Ik keek in de kamer rond alles was in rood en goud. Aan onze kamer grensde ook een badkamer.
Zo snel ik kon ging ik naar de douche. Ik zette de douche aan en liet het warme water lopen, ondertussen had ik mijn kledij al uitgedaan. Ik ging onder de stralen van de douche staan het voelde heerlijk aan. Toen ik klaar was moest ik me alleen nog maar afdrogen en ik kreeg mijn andere kledij al aanen ook mijn haar is al gedaan, want wij feeën konden nu eenmaal niet kiezen wat we aanwilden. De witte Fee de leider van ons kiest voor iedere fee op aarde wat die aanmoet, ze houdt rekenig met ons gemoed en onze voorkeur en ik kan zeggen dat ik nog nooit spijt heb gehad van wat ik aan had.
Vandaag krijg ik een fleurig jurkje met een jeans vestje er op. mijn lange haren zijn in krullen gedaan.
http://www.avenue7.com/Outfit/Festival-Summer-/e5a1147f-0658-490d-9165-548dff6b4ff6
Hier in de school ga ik dit wel erg vinden want iedereen heeft een uniform aan maar wij niet. Ik ga terug naar de slaapkamer en zie dat de rest ook wakker is geworden. Terwijl ik mijn badge van Griffoendor opspelt gaan de andere zich klaarmaken. als we dan beneden zijn zie ik dat Hermelien me staat op te wachten.
"Waarom heb je het uniform niet aan." vraagt ze.
"nou dat komt omdat wij feeën elke dag nieuwe kleren krijgen."
"Ooh oke, en gaat dat dan zo altijd zijn, voor heel jullie leven."
"Nee hoor, we mogen zelf onze kleding kiezen als we getrouwd zijn."
"Wat dat is nog super lang en wat dan bij speciale gelegenheden." vroeg hermelien verontwaardigd.
"Nou dan moeten we een brief sturen naar de witte fee en dan kan zij er op letten dat we die dag dan iets speciaal krijgen van kledij."
"ik wist niet dat jullie zo ingewikkeld waren." zei hermelien met een zuchtje.
"Dan denk ik dat je nog niet veel weet van ons hoor hermelien, want wij zijn nog ingewikkelder dan dat hoor." zeg ik lacherig."Maar kom, nu heb ik echt een reuze honger." Samen liepen we naar de grote zaal.

Reageer (1)

  • EffieTrinket

    zo systeem lijkt me best wel leuk
    maar denk wel dat het op een gegeven moment gaat vervelen
    naja dan maar snel trouwen ;)
    snel veder :Y)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen