Elke keer twintig facts.

1.


Harry Styles kwam met de naam, One Direction.

2.


Harry wacht nog steeds op zijn passionele kus in de regen.

3.


Harry verraste zijn vriendin ooit door allemaal kaarsen neer te leggen en een avond picknick bij een meer, maar ze was niet komen opdagen. Hij zei dat hij zich nog nooit zo erg had geschaamd..

4.


Harry heeft vier tepels. (Is echt zoo xd)

5.


"Tot ik het perfecte meisje heb gevonden, heb ik Louis."

6.


Harry wilt zijn eerste dochter Darcy noemen.

7.


"Ik heb ooit Harry's haar gestijld terwijl hij aan het slapen was, en hij werd huilend wakker." - Louis.

8.


Harry zei dat als hij een vriendin zou hebben en zij in slaap zou vallen op hem (zijn schouder, buik whatever..) dat hij een foto van 'r zou maken, zodat hij in de ochtend aan haar kon laten zien, en haar eraan laten herinneren hoe mooi ze is.

9.


Harry raakt geïrriteerd als hij met Louis heeft gebeld, en Louis op het eind geen "Ik hou van je" zegt.

10.


Harry heeft zich ooit helemaal uitgekleed in een vliegtuig, met niks anders dan alleen een kleedje om hem te bedekken.

11.


Harry haat het als een meisje zichzelf lelijk noemt. Hij wilt dat elk meisje weet dat ze mooi is.

12.


Harry en Louis hebben al een keer samen in één bed geslapen, naakt.

13.


Harry zegt dan zijn haar tweekantig(isdateenwoord?) is, soms is het stijl , en soms gekruld.

14.


Harry slaapt naakt. (harry naakt slaapt. lol xdd)

15.


Harry heeft een kat genaamd Dusty, is geweldig in badminton, zijn favoriete eten is taco's, hij is bang voor achtbanen, heeft maat 45, en zou het geweldig vinden om tijd te reizen.

16.


Op zijn trouwdag wilt hij dat Louis zijn 'best man' word.

17.


Liam zegt dat de medicijn tegen One Direction Infection een zoen van Harry is.

18.


"Ik begrijp niet wat meiden in mij zien!"

19.


Sommige dagen ben ik heel verdrietig en wil ik echt iemand om mee te knuffelen.

20.


Louis zegt dat Harry op Susan Boyle lijkt.

Haha, welke is het leukst?

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen