Foto bij 2.Aurelia

Aurelia pov

"Zet alsjebleift die wekker nog even af ik ben nog moe." zei ik op een slaperige toon. Ellanore zette de wekker uit tot grote blijschap van mij en ik nestelde me terug goed in de dekens van mijn bed.
veel genieten kon ik niet want Ellanore zat al op mijn bed te springen en te roepen dat ik moest opstaan. Ik kijk haar met een vuile blik aan "waarom in hemelsnaam ben jij vandaag zo goed gezint en dan wel zo vroeg op de ochtend." zei ik met een mega ochtendhumeur.
"Ga nu niet vertellen dat je niet meer weet wat er vandaag gaat gebeuren?" zei ze op een verbaasde toon.
"Eeeuuuuhhh" Ik dacht vlug na want als ze zo deed was het vast iets belangrijk. "O'ja je bent jarig vandaag. En we gaan naar Londen."
Hoe ik dat nu kon vergeten was voor mij een groot raadsel want we zijn de uitstap al weken aan het plannen, zo erg dat ik er al nachten heb van wakker geleggen.
"Oooh je bent het dan toch niet vergeten, alle geluk want ik zou niet alleen londen willen onveilig maken." zei ze met een grijns op haar gezicht.
Ik kon aan haar zien dat ze hard naar deze dag heeft uitgezien, nou ja ik ook eigelijk want ik kom ook heel graag in londen en ook ga ik wel eens graag naar de zee dus heb ik en Ellanore afgesproken met haar verjaardag naar Londen en met die van mij naar de zee.
mijn verjaardag valt juist een week na die van Ellanore.
Ellanore en ik gingen samen ons klaarmaken in de badkamer, deze moesten we delen met nog 3 andere meiden, net het zelfde als de slaapkamers.
De 3 andere meiden waren nog al vroege vogels wanneer wij wakker werden waren zij meestal al wel wakker en ook vandaag was dat het geval wat ik wel wat raar vond want het was heel vroeg.
In de badkamer aangekomen zie ik de meiden staan, ze kijke maar verbaasd als we aan komen lopen.
"Wou jullie zijn vroeg vandaag, dat zijn we niet van jullie gewend." zegt Alexia op een vrolijke toon.
Ellanore naast me staat te grijnzen. De meiden kijken haar raar aan.
"Ooh dat is waar ook jij bent vandaag jarig."zegt Liene. "Gefelicteerd Ellanore" roepen ze in koor.
Als ze klaar zijn kan ik en Ellanore ons klaarmaken voor de dag.
Ellanore verbreekt ineens de stilte." Nou ze waren de eerste die me feliciteerde vandaag." Ik keek met grote ogen in de spiegel, hoe kon ik dat nu vergeten. Ik spoelde mijn mond en zei met een lieve glimlach " Gefeliciteerd lieve Ellanore!" "Dankjewel lieve Aurelia" zegt ze een beetje plagerig. "En wanneer krijg ik mijn cadootje."
"voor je cadootje moet je wachten tot in Londen." zegt ik op weer een plagerige toon." Maar je gaat het helemaal super vinden."
Na we ons verder klaar hebben gemaakt gaan we naar de eetzaal voor het ontbijt.

Reageer (3)

  • Nephilimx

    Snel veder :D

    1 decennium geleden
  • Jagkass

    Alsjeblieft snel verder? (:

    Xoxo

    1 decennium geleden
  • Menzaa

    snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen