Z-lovelife 2/2
Na de schrok omhelsde ik hem en zij dank je .Hij kwam met me een jurk kiezen en ik koos een pak.We hadden allebei goeie smaak.Het werd al middag en we hadden honger dus we aten een lekker ijsje .Ik ging betalen en hij zij dat hij ging betalen .James was eeen echte jentelmen.Het bal was nog mooier versiert.Ik en James kwamen samen binnen .Iedereen was geschrokken.Dat een meisje zoals ik met een jongen zoals hij kwam .Toen ik binnen kwam ging ik punch gaan halen.En als ik achterom keek zag ik James met allemaal meisjes.Maar James kwam dichter bij mij en vroeg mij of ik wou dansen . ik zei;ja . Het was een slow lied en ik was dichter bij hem en ik kreeg kriebels in mn buik.Het was een fijn gevoel .Ik kreeg een smsje van Iris dat ze me buiten wou zie dus ik ging naar buiten.Ik zag Iris en ze zij dat ik niet meer met James moest omgaan maar ik luisterde niet en zei tegen haar nee.Dus ze duwde me van de brug en mijn vinger zaten nog aan de brug ze stapte met haar hakken op mijn vingers en ik viel in het water .James kwam aan gelopen en sprong het water in.Toen hij Elena in zijn armen had belde hij het ziekenhuis.Elena lag 2 dag in de koma dit was de dag dat ze elk moment kon opstaan.Ze stond op en James stond voor haar .
Hij zat hier elke dag en elke keer toen hij weg ging gaf hij haar een kus en hij had zijn gevoelens gezegd.Elena was misschien wel in koma maar ze kon alles voelen en horen.En ze vertelde aan James ik ben het ook .James vroeg wat ben je ook. ik ben ook verliefd op jouw.Rode James vroeg ; heb je alles gehoord.Ze zei ja en als teken van haar liefde kuste ze hem op de mond. (H)Haar hart klopte sneller dan ooit James gaf haar een knuffel en zei;ik zal er altijd voor je zijn.Op dat moment wist Elena dat ze nooit meer alleen zou zijn.Elena mocht het ziekenhuis uit morgen zouden haar ouders thuis komen.S'avonds gingen ze wandelen bij het strand en ze kuyste elkaar bij de zondsondergang.En na dat kwam James elke dag op bezoek bij Elena .
******Einde******
gemaakt door Alicia
Reageer (1)
O:
1 decennium geleden