Foto bij A ranger/traitor 59

Beste lezers,

doordat ik binnenkort bijna examens heb, zal ik de komende weken even niet meer posten. Wees gerust, na de examens ben ik er weer. En ik verklap alvast dat het dan echt spannend begint te worden :D

Twee dagen later zaten Will en Miko weer in het zadel. Deze keer hadden ze hun jagersmantels opgeborgen en hun boog hing aan hun zadelknop en ze hadden een zwaard omgegord. Zo hoopten ze dat eventuele spionnen hen niet zouden herkennen als grijze jagers.
Will had hem verteld dat de meeste grijze jagers deze maatregel namen en ook altijd met tweeën waren. Zodat er iemand kon waken terwijl de ander sliep en ook omdat iedereen een grijze jager alleen verwachtte te zien. Halt en Crowley vormden als vanzelfsprekend een team en Gilan had zich nadat hij terug gekeerd was van Celtica over Corn ontfermd. De leerling van een vermoorde jager die hen had verteld dat de Skandiërs achter de aanval zaten. Will had nog een heel aantal namen genoemd, maar die zeiden Miko niets en hij was ze ondertussen alweer vergeten. Will had hem ook verteld over het plan dat Gilan had beraamd om Skandiërs die het op de grijze jagers gemunt hadden in de val te lokken. Het leek een beetje op wat ze in het Westwoud hadden gedaan, maar dan op kleinere schaal en met hulp van soldaten. Nu was het nog afwachten of het zou lukken. Miko hoopte vurig van wel. Er waren al te veel gesneuveld. Ondertussen zat er voor hen niet veel anders op dan verder te zoeken, al begon Miko te twijfelen of ze wel iets zouden vinden.

Reageer (4)

  • Butterflygirl

    Of juist niet vinden want het voelt niet goed

    6 jaar geleden
  • Aora

    Echt een leuk verhaal(Y)

    1 decennium geleden
  • Feanor

    spannend :D. ben benieuwd of ze iets vinden :D
    suc6 met je exames :D

    1 decennium geleden
  • katl1

    VERDER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ze moeten die **** skandiërs snel vinden!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen