Part 55
'Dus, hebben jullie al een bandnaam?' vraagt Bobsle als we in een lokaal zitten. Hij zit met een paar drumsticks te tikken op de tafel. 'Nee, we wilden eerst de band compleet hebben. Dus heb je ideetjes?' vraag ik. Een grijns vormt zich op zijn gezicht. 'The Dreadlocks.' hij zwiept zijn haren heen en weer. 'Euh, nee, alsjeblieft niet.' zucht Lisanne met een glimlach. 'Gewoon een vraagje.' begint Jake. 'Waar gaan we over schrijven?' 'Alles!' roep ik uit. 'Liefde, ervaringen, misschien over de wedstrijd. Alles!' Hij grijnst. 'Dát wilde ik horen.'
Ondertussen loopt Lisanne naar de tv. 'Anders gaan we Everything heten.' stelt Jake voor. Ik schud mijn hoofd. 'Het is niet pakkend.' 'Daar ben ik het mee eens.' zucht Bobsle.
'Euh, Demi.' hoor ik Lisanne roepen. 'Misschien moet je dit even zien.' Snel loop ik naar haar toe en kijk ik op het tv scherm.
'Tieneridool Harry Styles is intiem gespot met de presentatrice Caroline Flack. Nadat Styles de camera's had gezien zijn de twee zo snel mogelijk in, vermoedelijk, Styles' huis in gevlucht. Vele fans zijn boos, omdat Styles een vriendin had. Zou Styles weer op het slechte pad gekomen zijn?'
De camerabeelden zeggen me genoeg. Ik pak woest en huilend mijn mobiel en tik zijn nummer in. Hey, Demi, wassup?' hoor ik hem zeggen. En die betrapte toon in zijn stem is het gene dat hem verraad. 'Ik wil je nooit meer zien, Harry Styles. Blijf maar bij die oude trut van je!' zo schreeuw ik tegen hem. De tranen lopen over mijn wangen. Hoe kon hij dat doen?
'Demi, ik kwam haar gewoon tegen en toen deed ze opeens zo intiem.' 'Nou, zo zag het er in elk geval niet uit. Jij zag haar en jij pakte die trut gewoon op de bek.'
De verdriet die ik had veranderd in haat.
Ze is geen trut. Ze heeft een naam en die weet je. Dus gebruik die.'
'Oh, wacht, dus nu verdedig je haar ook nog! Fijn, heel fijn. Weet je wat, val dood.'
'Demi, wacht, ik...!' ik hang op. Ik wil niets meer horen. Ik draai me om en ze kijken me vragend aan.
'Ik weet de perfecte bandnaam.' Ze glimlachen en kijken me nieuwgierig aan. 'Bitter Sweet Revenge'
Reageer (4)
yeaaah
1 decennium geledennice name!
1 decennium geledenme likey!
1 decennium geledenWauw<3
1 decennium geledenI like it!
x