"ach arme Lucas heeft hij het uitgemaakt" Lachte Thijs En Marco. Kuro stond op en liep naar hun toe. "Jullie weten jullie grens niet hea" Grijnsde Kuro. "Hou bek man"Schreeuwde Thijs boos. Marco rende op Kuro af en wilde hem slaan met zijn vuist. Kuro pakte zijn vuist en sloeg Marco recht in zijn gezicht. "Het heeft geen zin om met mij te vechten"Zei Kuro lachend. Thijs Rende nu op Kuro af. Kuro stapte op zij En gaf Thijs een Trap op zijn achterhoofd. Lucas keek met grote ogen toe. "Kom we gaan ergens heen, ergens waar we binnen zitten" Zei kuro haastig en pakte Lucas zijn arm en sleurde hem mee. Toen ze het blokje om waren gegaan. "We kunnen naar mijn huis gaan" Zei Lucas een beetje vragend. "Ik vind het best" Lachte Kuro.

Toen ze bij Lucas thuis waren plofte ze op de bank. "Knus huisje" Zei Kuro en keek om zich heen. "ik ga wat eten maken wil je ook?" Vroeg Lucas en keek Kuro aan. "Ja is goed" antwoordde hij snel en keek naar een schilderij dat aan de muur hing. Na het eten en wat gepraat moest Kuro weg.

Lucas voelde zich raar en ging op de bank tv kijken. Hij kon eigenlijk alleen maar aan vandaag denken. Kuro was de enige waar hij eigenlijk wel goed mee kon praten en was ook de enige met hem meeleefde. Lucas bleef maar met zijn gedachte. Het was raar hij dacht nooit zo vaak over wat er op een dag gebeurt. Het was gewoon allemaal te snel gegaan dacht hij. Tijdens het tv kijken en in zijn gedachte te verzinken viel hij in slaap. De volgende dag werd hij waker. Hij kon moeilijk opstaan. en ook hoorde hij de hond van de buren enorm blaffen. Hij keek om zich heen. "ugh ik ben in slaap gevallen op de bank" Dacht hij bij zichzelf. Hij liep als een zombie de trap op. Toen hij op zijn kamer was Zag hij dat zijn computer ook nog aan stond. Hij ging er achter zitten. En Zag dat hij een berichtje had van Kuro. Toen hij het las voelde hij zich een beetje blij.

Reageer (2)

  • misslala

    echt super leuk verhaal !!!!!!!!!
    (Y)(Y)

    1 decennium geleden
  • Matsumoto

    weer 2 delen op 1 dag!!!
    Snel verder!
    xLi

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen